beurt citystar

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

beurt citystar

Bericht#1 » 19 apr 2019, 18:16

Hoi
Misschien ben ik wel te voorzichtig maar heb de scooter maar de jaarlijkse beurt gegeven
Hij is helemaal opnieuw afgesteld trekt nu beter rijd iets minder hard
Verder waren de achterste remblokken aan vervanging toe ook gelijk maar preventief de voorste laten doen
verder het gebruikelijke Variorollen de bougie en luchtfilter
Verder ook gelijk effe de banden laten bekijken hij stond toch bij hun op de brug
Rijd nu een jaar met michelin city grip winter en ze kunnen nog wel 5 duizend mee
kortom hij is klaar voor het tourseizoen
Groet Martin
0 x

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: beurt citystar

Bericht#2 » 19 apr 2019, 18:21

martin66 schreef:Hoi
Misschien ben ik wel te voorzichtig maar heb de scooter maar de jaarlijkse beurt gegeven
Hij is helemaal opnieuw afgesteld trekt nu beter rijd iets minder hard
Verder waren de achterste remblokken aan vervanging toe ook gelijk maar preventief de voorste laten doen
verder het gebruikelijke Variorollen de bougie en luchtfilter
Verder ook gelijk effe de banden laten bekijken hij stond toch bij hun op de brug
Rijd nu een jaar met michelin city grip winter en ze kunnen nog wel 5 duizend mee
kortom hij is klaar voor het tourseizoen
Groet Martin


Herken dat wel. Ben zelf ook altijd liever ruim op tijd voor het onderhoud. Die Citygrip winter zijn top bandjes. Heb op de Yourban nu de normale versie erop liggen. Met droog weer prima maar nat weer heb ik toch wel meer de voorkeur voor de winter versie..!
Maar jou scoot kan er weer tegenaan! Die van mij moet binnenkort voor een 10.000km beurt.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Service beurten & reparaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer