Eerste beurt

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 26

Eerste beurt

Bericht#1 » 02 aug 2019, 19:06

Gisteren mijn sym fiddle 2 weggebracht voor de eerste beurt. Met een km stand van 650 km. Iets teveel maar was volgens de monteur geen probleem!

Gister eind van de middag nog niks gehoord dus dacht zal maar is bellen. De scooter was nog niet klaar want de monteur kreeg het stotteren er niet uit.

Vandaag werd ik gebeld ze hadden een ecu van een nieuwe sym erin gezet en daarmee liep de scooter goed dus hij zei dat de ecu niet goed was. De nieuwe scooter moest deze week weg dus ze konden die ecu helaas niet laten zitten. Ze bestellen een nieuwe ecu maar dat duurt een paar dagen voor die binnen is. Kon volgens hen geen kwaad dat mijn ecu niet goed is dus heb de scooter nu terug met de ouwe ecu en krijg een belletje als de nieuwe binnen is.

Dus nog even op een stotterende scooter en dan is het hopelijk opgelost.

Zo dat wilde ik even delen :bsmile:
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Eerste beurt

Bericht#2 » 02 aug 2019, 19:49

Ik had de scooter laten staan bij de dealer, eerst alles in orde en dan pas neem ik de scooter mee, maar dat
is persoonlijk natuurlijk.
0 x

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 26

Re: Eerste beurt

Bericht#3 » 02 aug 2019, 20:01

Rene K. Ja maar dat was lastig omdat ik de scooter morgen nodig heb. En het kon geen kwaad zeiden ze.
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Eerste beurt

Bericht#4 » 03 aug 2019, 10:16

Bas, ik snap het helemaal, maar ik persoonlijk heb daar zo'n hekel aan als o.a de scooter niet in orde is.
Maar we lezen het wel t.z.t als het de storing helemaal verholpen is.
0 x

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 26

Re: Eerste beurt

Bericht#5 » 03 aug 2019, 10:48

Rene, klopt is ook vervelend. Zeker omdat het een nieuwe scooter is. Juist nieuw gekocht zodat ik geen problemen meer zou hebben, om de een of andere rede heb ik altijd pech bij 2e hands scooters haha.

Maarja hopen maar dat het onderdeel snel binnen is!
0 x

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 26

Re: Eerste beurt

Bericht#6 » 07 aug 2019, 18:04

Nou vandaag werd ik gebeld dat de nieuwe ecu binnen was en dat ik de scooter kon langsbrengen

Net de scooter weer opgehaald en natuurlijk een stukje wezen rijden. De scooter rijdt nu beter als eerst maar soms zit er toch nog een klein stottertje in.

Ook deed de scooter vanaf 50 km een beetje raar een soort trilling zo van tttrrrr-----trtrrr-----trrrr. Sorry weet niethoe ik het anders moet omschrijven. De dealer heeft geprobeerd dit weg te krijgen maar dit is niet helemaal gelukt. De trilling is wel veranderd het is nu meer heel snel klinkt een beetje als whom whom whom whom. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Eerste beurt

Bericht#7 » 07 aug 2019, 19:39

Jammer is dat altijd dat het niet in 1 keer wil lukken, als ik monteur zou zijn ga ik zelf eerst een proefrit rijden en
als alles in orde is dan krijgt de klant de scooter mee naar huis.
Ik zou weer terug gaan naar de dealer/monteur.
0 x

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 26

Re: Eerste beurt

Bericht#8 » 07 aug 2019, 20:04

Ja ik ga ook weer terug. De verklaring van de dealer was een onbalans in de vario doordat de varioring eruit was.
0 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: Eerste beurt

Bericht#9 » 08 aug 2019, 08:18

Volgens mij zegt die dealer (fietsenmaker) maar wat. :D
Maar goed, ik ben benieuwd naar uw verslag en hoop dat de scooter weer in orde komt.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Service beurten & reparaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer