Kymco new dink

Gebruikersavatar
Scooterbulletje
Berichten: 71

Kymco new dink

Bericht#1 » 17 jun 2020, 04:47

Nu denk ik erover om een new dink 200i bj 2010 te kopen,alleen deze heeft 30.000km gereden inmiddels. Ziet er volgens de verkoper netjes uit,en recent onderhoud gehad. Ga dit weekend kijken,zijn er dingen waar ik op moet letten bij een bezichtiging en testrit. En de kmst kan dat kwaad,als t goed onderhouden is,wat kunnen die blokjes hebben. Je komt ze niet vaak tegen de 200i new dink.. alvast bedankt voor jullie reactie. Mvgr ger
1 x

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Kymco new dink

Bericht#2 » 17 jun 2020, 06:24

Bij goed onderhoud kunnen die scooters makkelijk een ton draaien. Een mooi uitziende scooter is heel vaak ook goed onderhouden!
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Kymco new dink

Bericht#3 » 17 jun 2020, 08:23

En heb je een goed gevoel bij de proefrit, en een goed adres voor toekomstig onderhoud. Mischien nog iets pingelen op een assocoire erbij.... Succes!
0 x

Gebruikersavatar
Scooterbulletje
Berichten: 71

Re: Kymco new dink

Bericht#4 » 17 jun 2020, 15:51

Meneer Sloef schreef:En heb je een goed gevoel bij de proefrit, en een goed adres voor toekomstig onderhoud. Mischien nog iets pingelen op een assocoire erbij.... Succes!


Het is bij een particulier,denk dat ie weinig doet met een acc erbij hahaha
0 x

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Kymco new dink

Bericht#5 » 17 jun 2020, 18:27

Tsja...... Dat word idd lastig. Als de "vorige eigenaar en vol liefde over kan praten, is het vaak wel goed. (Wel altijd de reden vragen van verkoop.) Reeds, succes.
0 x

Gebruikersavatar
Scooterbulletje
Berichten: 71

Re: Kymco new dink

Bericht#6 » 19 jun 2020, 19:11

We gaan morgen kijken,moet er netjes uit zoen en goed onderhouden. Recent beurt en remblokken vervangen. Banden zgan. Ook zit er nog een groter scherm bij voor in de winter. Ben benieuwd of t bevalt..
0 x

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Kymco new dink

Bericht#7 » 19 jun 2020, 23:06

Sssssssspannend..... Fijne proefrit alvast, en neem je zonnebril mee als je er geen in je helm hebt, 't word mirakels mooi weer, weer. Laat maar even zien als het wat word....
0 x

Gebruikersavatar
Scooterbulletje
Berichten: 71

Re: Kymco new dink

Bericht#8 » 21 jun 2020, 05:55

We hebben hem gekocht. Zag er netjes uit en reed heerlijk. Trek lekker op,en alles kwam vertrouwd over. De scooter was koud voor de testrit,en starte gelijk en geen bijgeluiden. De scooter had nog een beurt gehad,waarbij de alle olie,remblokken,voorband en riem vervangen was. De oude spullen en rekening waren netjes aanwezig. Zit ook nog een hoog scherm en een 4 sterrenslot evt voor de verzekering. Ga hem volgend weekend halen. Heb thuis nog een topkoffer liggen,denk erom als t gaat om die erop te monteren.
1 x

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 432

Re: Kymco new dink

Bericht#9 » 21 jun 2020, 09:10

heb ook een new dink 200i en ben tevreden. reeds kleine 8.000 km gereden boven op de 28.000 die er al op stond. groot scherm is wel redelijk wind gevoelig en beperkt je zicht bij regen, echter geeft comfort. Ik gebruik hem voor woonwerk en rijd perfect op max N wegen. snelweg is waar ik niet kom met new dink.

succes en veelplezier

Bouke
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
Scooterbulletje
Berichten: 71

Re: Kymco new dink

Bericht#10 » 21 jun 2020, 11:47

boukeent schreef:heb ook een new dink 200i en ben tevreden. reeds kleine 8.000 km gereden boven op de 28.000 die er al op stond. groot scherm is wel redelijk wind gevoelig en beperkt je zicht bij regen, echter geeft comfort. Ik gebruik hem voor woonwerk en rijd perfect op max N wegen. snelweg is waar ik niet kom met new dink.

succes en veelplezier

Bouke
bedankt voor je reactie,snelweg moet toch wel te doen zijn met een new dink 200i. Mag je toch ook maar 100.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Service beurten & reparaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer