Ik heb weer problemen met mijn Mash fifty euro 4.

Ik kwam vorige week tegen 13.00 thuis van het werk (20 km gereden), en toen ik wat later op de middag mijn vrouw wilde uitleggen hoe een schakelbrommer werkt, wilde ze absoluut niet aanslaan. De brommer, niet mijn vrouw

Uiteindelijk met aanduwen is het gelukt, maar dat kostte erg veel moeite.
De carburateur is ook uit elkaar gehaald en schoongemaakt, maar ik kwam eigenlijk geen vuil tegen.
De klepspeling heb ik net nog gecontroleerd, en net iets bijgesteld, maar ook dit heeft niet geholpen.
Ik heb al de bougie, bougiekabel, en bobine vervangen, en de cdi heb ik al een andere aan gehad, maar ook dat heeft niet geholpen. Alle massa punten zijn blank gemaakt, en ik meet nauwelijks weerstand op de massa. De stekker die de bobine van voeding voorziet is ook vervangen vanwege een klein beetje roest op de stekker.
Met de nieuwe bobine heb ik wel een sterkere vonk.
De accu zit op ongeveer 12,5 Volt in rust, dus dat moet goed zijn. Is het ook altijd geweest.
Ook na 2 dagen aan de lader gehangen te hebben geen broem.
Ca. 500 km geleden heb ik de spanningsregelaar vervangen, en daarna ook meteen de accu.
Aanduwen gaat nu niet meer, omdat ik mijn knie in de kreukels heb liggen waar ik over een maand aan geopereerd wordt, dus dat kan ik nu niet meer proberen.
De kickstart slaat ze niet op aan. Dat kan ik nog met de hand doen.
Nu is het op dit moment zo dat, met veel gespeel met zowel gas als choke, ze uiteindelijk wel aanslaat maar niet stationair blijft lopen. Met de gashendel spelen en toeren wisselen als de motor eindelijk loopt, geeft niet hetzelfde geluid als ik gewend ben.
Klinkt alsof ze verzuipt, maar de bougie kleurt goed.
Iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn?
Ik ben nu onderhand ten einde raad