Wiebelen/Wiegen

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Wiebelen/Wiegen

Bericht#31 » 15 aug 2018, 20:23

Vrijheids van menings uiting oke , je bent niet verplicht om overal op te reageren en het maffe is dat dit topic serieus is begonnen en daarna is gederaild en het gekke is dat de topic starter niet loopt te klagen.
Deze club is voor zover ik weet allemaal vrijwillig zo ook het bestuur en ook die hebben allemaal een baan en andere verplichtingen buiten deze club.
Het is geen elitaire club zoals iemand anders al had geschreven en de meeste komen hier voor ontspanning .
En ja af en toe een stevige discussie.
Voor drama kijken we wel naar een soapserie of zo iets.
Waar kom je zelf voor is dan mijn vraag en wat wil je hier bereiken of anders gezegd vinden ?
Ik hoef hier geen antwoord op te hebben omdat het voor ieder ander weer een ander antwoord behoeft.
Ik heb voor sommige leden veel respect gekregen en ook van dichtbij mee mogen maken dat het best wel een warme club is maar je moet er wel even voor uit de deur bij wijze van spreken.
Het is hier best gezellig en men kan om elkander lachen zo op zijn tijd is mijn ervaring.
2 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Wiebelen/Wiegen

Bericht#32 » 15 aug 2018, 20:31

Als je niet weet waarvoor ik hier ben gekomen moet je ff teruglezen in mijn eigen draadje wat ik daarover schreef.
Of dacht je soms dat dat draadje niet serieus begonnen is. :bang!:

De STN is inderdaad vele handen op 1 buik, dat blijkt maar weer. En dat ik hier wordt aangesproken omdat ik sarcastisch reageer is echt hilarisch. :rlol:
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Wiebelen/Wiegen

Bericht#33 » 15 aug 2018, 20:35

Dit topic staat nu op slot omdat het behoorlijk off topic aan het gaan is. Tot nader order blijft dit topic dus even op slot staan.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Onderhoud en banden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer