Duivelswater ! !

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Duivelswater ! !

Bericht#31 » 10 sep 2018, 21:50

eh tja zal het maar even zeggen
we mogen dit lezen en er op reageren we moeten niets.
als je denkt dit zal ik nooit doen prima..
wil iemand zich niet ergeren lees het dan niet .
is trouwens ook niets niets persoonlijks aan voor ik dat naar mijn kop krijg
maar nu gaan we over op auto techniek (en ja ik ook) lopen we zo het onderwerp uit,,
gradje zijn brommert heeft een kleppenketting geen riem is een brommert en daar kan volgens het label gewoon deze toevoeging in gedaan worden .
en of het in een jumbojet ook het zelfde effect heeft zal hem een worst zijn..hoop ik..

laten we niet gaan gooien met veregaande andere technieken dit op deze test niet van toepassing zijn.
roelf
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Duivelswater ! !

Bericht#32 » 11 sep 2018, 00:00

Ik schijn het er niet over te mogen hebben, maar er zijn al jaren auto's met natte distributieriemen. Kijk dan naar de foto @tomosje. Fabrieksorgineel.

Geheel offtopic, sorry daarvoor. Maar dit zijn motoren waar zo'n toevoeging NIET in mag! Ik waarschuw alleen maar en probeer mijn kennis met jullie te delen. Wat jullie ermee doen mogen jullie absoluut zelf weten.
Als kuikentje straks een vreter in de cilinderwand heeft, weten we zeker dat het niet goed gegaan is. En dat hoop ik van harte niet. Ook ik ken Gradje, en ik hoop van harte dat hij hiermee een enorm succesverhaal heeft in zijn brommer.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Onderhoud en banden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer