Duivelswater ! !

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Duivelswater ! !

Bericht#11 » 09 sep 2018, 21:06

Kijk, mooi dat het kuikentje nu helemaal lekker loopt.
0 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Duivelswater ! !

Bericht#12 » 09 sep 2018, 21:17

Ik ken dit spul. Jaren geleden heb ik het in mijn Kadett gemikt. Ik merkte ook verschil. Met name in brandstofverbruik.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Duivelswater ! !

Bericht#13 » 09 sep 2018, 21:39

Amendoim schreef:Werkt dat spul alleen voor schakelbrommers of is het er ook voor 2 en 4takt scooters ?

Het werkt met alle motoren 2-4takt, diesel met of zonder gescheiden transmissieolie etc. Alleen ieder type heeft z'n eigen dosering, maar dit staat goed vermeld op het flesje, voor mij is de mengverhouding 2% voor motoren met gescheiden olie 3% voor 2 takten 1% geloof ik( te donker om nu nog te onderscheiden) kom er morgen wel op terug.....
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Duivelswater ! !

Bericht#14 » 09 sep 2018, 22:22

Gooi dit niet zomaar in je auto zonder met je garagebedrijf te overleggen. Sommige automotoren mogen beslist geen toevoegingen in de olie hebben!

Verder ben ik benieuwd naar de effecten op de lange termijn. :)
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Duivelswater ! !

Bericht#15 » 09 sep 2018, 22:22

ROADHOGG schreef::thumbsup: da's wel het spul voor gradje ! !(helaas geen fles gewonnen.... :x )


haha nee dan had je van het rijden denk ik helemaal niets meer gevoeld ......
als je wakker word in bed de volgend e ochtend denk je ... ben ik er al :-) :schater:

alleen dan wel even een uitsmijter met spek nemen voor de maag :worshippy: :cheers:
want op een lege maag boven de wc hangen is geen pretje , zorg voor genoeg vullen in de maag ... :schater:

of gewoon weer even je maag door spoelen met wat je het laatste gedronken heb die avond dan is het ook zo weg en geen hoofdpijn meer
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

B.R.

Re: Duivelswater ! !

Bericht#16 » 10 sep 2018, 10:33

Als het zo fantastisch is zou het wel door de normale olie zitten, toch? Ik geloof niet zo in deze additieven. Op korte termijn zie je spectaculaire verschijnselen, maar op termijn heb ik mijn vraagtekens.
0 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Duivelswater ! !

Bericht#17 » 10 sep 2018, 10:52

@blijerijder
Daarom schrijf ik aan het einde van m'n stukje ook;
Of het nut heeft... , Dat laat ik ieder voor zich uitmaken... ! !

Het gevoel van de olie tussen de vingers met Dope is i.i.g. heel anders(veel vettiger,gladder) als olie zonder.....
Het is geschreven "ter leeringh ende vermaeck" over een tijdje doe ik nog wel eens een update hoe het er op langere termijn uitziet, of dat ik nog andere dingen merk en zo.
Het staat gewoon ieder vrij om die meuk wel of niet te gebruiken, ik zou het wel leuk vinden als er iemand kwam met bewijs of een verhaal dat het spul niks doet..... Dan weten we dat we er met de vingers af moeten blijven...... ! !
Maar als niemand het probeert, krijgen we ook geen ervaringen..... :roll: en die gek ben ik dus in dit geval ! ! :rlol:
6 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Duivelswater ! !

Bericht#18 » 10 sep 2018, 11:30

ROADHOGG schreef:@blijerijder
Daarom schrijf ik aan het einde van m'n stukje ook;
Of het nut heeft... , Dat laat ik ieder voor zich uitmaken... ! !
ik zou het wel leuk vinden als er iemand kwam met bewijs of een verhaal dat het spul niks doet..... Dan weten we dat we er met de vingers af moeten blijven...... ! !
Maar als niemand het probeert, krijgen we ook geen ervaringen..... :roll: en die gek ben ik dus in dit geval ! ! :rlol:

Inderdaad, heb hetzelfde idee. Dat m'n scooter stationair iets harder ging lopen betekent toch minder wrijving. Afwachten dus wat lagers en keeringen op d'n duur gaan doen
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Duivelswater ! !

Bericht#19 » 10 sep 2018, 11:37

dit is gewoon goed spul en werkt echt ook op de lange termijn.
en wat blije rijder oppert..
eh das een prijs verhaal en commercieel onderlegt
kijk dit kan gewoon door shell of wil dan ook er bij gemieterd worden maar ..
kost geld en zij willen zoveel mogelijk vangen voor die olie voor zo weinig mogelijk product kosten.
en ja zeker doen ze aan onderzoek aan product verbetering enz. maar zolang het het doel van het bedrijf dient zeg mar
dit spul flikker je bij de allergoedkoopste olie en ineens is dat vele malen beter dan dure olie van shell putoline of wie dan ook

eh tja wat zal iedereen doen dan
maar wat maetlove schrijft is ook deels waar sommige motoren gaan er door de erg dunne smeertunnels juist minder goed van lopen en dan vooral van die lichte turbo motoren willen er nogal gek op reageren.
waarom vraag het me niet.
ik vind het een geweldig goed idee om te testen in een bromfiets motor!
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Duivelswater ! !

Bericht#20 » 10 sep 2018, 11:50

Amendoim schreef:Werkt dat spul alleen voor schakelbrommers of is het er ook voor 2 en 4takt scooters ?

. Voor alle 4-takt- en 2-taktmotoren met gescheiden en gemengde smering. Ook bruikbaar bij meerschijvenkoppelingen in oliebad. Doseeraanbeveling bij elke olievervanging resp. bij 2-taktmotoren bij elke tankbeurt. 4-taktmotoren: 30 ml per liter motorolie resp. met oliebadkoppeling 20 ml. 2-taktmotoren met gescheiden smering: 20 ml per liter 2-taktolie resp. met gemengde smering. 10 ml per 10 l mengsel.
Zal er ook nog ff de link naar de site bij doen....
https://products.liqui-moly.com/additie ... itive.html
0 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Social Media

   

Terug naar “Onderhoud en banden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer