Snelheidsverhoging

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Snelheidsverhoging

Bericht#1 » 03 okt 2018, 07:46

Goedendag,

Vorige week op mijn citystar een nieuwe achterband en een nieuwe uitlaat laten zetten (imitatie, is prijstechnisch aantrekkelijker dan origineel), deze week een nieuwe v-snaar, rollen en sliders gemonteerd (allemaal origineel en dezelfde maat en gewicht als erin zat) en nu trekt hij als een malle op en loopt 10 km harder. Waar zou hem dat in kunnen zitten? De begrenzing was er van tevoren al af, dus die kan ik niet vergeten zijn te monteren. Ik zou denken dat de uitlaat de enige oorzaak kan zijn....
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Gebruikersavatar
Supreme81
Berichten: 832

Re: Snelheidsverhoging

Bericht#2 » 03 okt 2018, 07:59

De uitlaat en vernieuwing van rollen en snaar zorgen ervoor dat je weer als nieuw rijdt. Kennelijk zorgt de nieuwe uitlaat ook voor wat extra power en snelheid. Daar is een 2takt gevoelig voor. Mocht je snelheid echt te hoog zijn, dan zou ik er een begrenzer met afstandsbediening op laten monteren.. Of een andere ring..
0 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Snelheidsverhoging

Bericht#3 » 03 okt 2018, 14:16

Hoi
Dit kan best kloppen en goed afgestelde citystar zonder begrenzing in welke vorm dan ook moet je oppassen dat je geen wok krijgt ook al is je uitlaat zelfs standaard
Heb hetzelfde meegemaakt
Voordeel is nu je verbruik daalt behoorlijk ik kan op hele lange afstande meer als 1 op 35 halen bij normaal rijgedrag
Wil je nog een beter rijgedrag haal de originele banden er onder weg en kies voor iets beters
Heb er nu 3.500 km city grip winter onder bevallen mij prima
Groet Martin
1 x

Social Media

   

Terug naar “Onderhoud en banden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer