Daar ben ik het helemaal mee eens.
Op banden en remmen bezuinig je NIET!
Al helemaal niet als je hem hebt opgevoerd/ontgrensd.
Zelfs op mijn fiets bezuinig ik daar nog niet op, en die gebruik ik amper.
Ik sluit me aan bij @
Brute-Force. Oorzaak proberen te vinden, en als dat niet lukt, weg met dat ding.
Het is "maar een scooter."
Maar oplossingen zoeken is veel leuker als vervangen, en vaak ook goedkoper, dus even denken....
Het kan van alles zijn, dat is de pest.
Als ik het begin van dit topic kijk, dan zie erg versleten rubbers.
Ik heb (op andere machines) wel vaker gezien dat als de rubbers zo versleten zijn, er vuil aan beide kanten van het rubber komt. Zowel binnenkant als buitenkant, en bedoel ik niet het stalen busje in den midden.
Hierdoor slijt de behuizing (in dit geval je subframe) net zo goed als de as en het rubber die erin komen te hangen. Dan kun je blokken en rubbers vervangen wat je wilt, maar je hebt al meteen een afwijking op je montagevlak van het rubber, waardoor het weer snel slijt, en scheef loopt.
Ik neem aan dat je daar wel naar gekeken hebt met het vervangen van de rubbers?