Schroeven Kymco

Gebruikersavatar
Gebruikersnaam
Berichten: 14

Schroeven Kymco

Bericht#1 » 22 jan 2021, 13:33

Hoi hoi, een tijd geleden met pijn om mijn stalen ros (raw 50) te verkopen zodat ik de papieren voor de overdekte 4-wieler kan behalen. Sinds een maand of 2 een Kymco Super 8 (4t, 2008) overgenomen voor maar 200 euro, bu bezig met een restauratieproject, want er zijn nogal wat mankementen:
-kickstart werkt niet.
-olie,rolletjes,v-snaar, etc vervangen.
-groot/mistlicht werkt niet.
-middenstandaard verbogen
-cosmetische schade
-spiegels vervangen (blijven niet meer op positie).
-zadel repareren (veel schimmel op het schuim en de stof is gescheurd.

Nu heb ik alle plastic ‘bodywork’-delen eraf gehaald, om de krassen op te vullen, schuren, verven etc. Ik kwam er echter achter dat heeeel veel schroeven missen. Nu valt het van ellende nog niet uit elkaar, maar voor de restauratie vind ik het wel mooi om de puntjes op de i te zetten door alles weer met de juiste hoeveelheid schroeven terug in elkaar te zetten.
Echter kan ik met geen mogelijkheid schroeven vinden, heb geen flauw idee wat voor type schroeven het zijn (kruiskop ja, maar mbt schroefdraad etc).
Iemand hier ervaring mee en die weet waar ik de juiste schroeven kan bestellen.
Bij voorbaat dank.
0 x
Dagrecord: 138KM

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Schroeven Kymco

Bericht#2 » 22 jan 2021, 14:12

Die zou ik gewoon bij een dealer halen. Het zijn een soort carrosserieschroeven die je nodig hebt.
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Gebruikersnaam
Berichten: 14

Re: Schroeven Kymco

Bericht#3 » 22 jan 2021, 15:13

Heinz schreef:Die zou ik gewoon bij een dealer halen. Het zijn een soort carrosserieschroeven die je nodig hebt.

Carroserieschroeven is het codewoord haha, heb iets gevonden wat er op lijkt, zitten iig clipjes bij, dus zou goed moeten zijn.
Afbeelding

Bedankt voor je antwoord :)
1 x
Dagrecord: 138KM

Social Media

   

Terug naar “Onderhoud en banden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer