14

Gebruikersavatar
Miglow
Berichten: 952

Re: 14

Bericht#41 » 18 sep 2017, 08:18

Een schokbreker hoeft niets te zeggen, The Green Lady heeft ook maar een schokbreker. Toegegeven, met 2 personen erop zakt ze ook behoorlijk, maar het is geen probleem.
0 x
Afbeelding

Life without a me is like a broken pencil, pointless. :lol:

Zelfs met een dikke plaat voor je kop, moet je ooit een helm op.

Als ik scooter wil rijden, word ik wel pizzakoerier.

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: 14

Bericht#42 » 18 sep 2017, 12:11

tomosje schreef:ja die gedachte heb ik ook al ja maar eerst maar eens een jaartje doorrijden kijken wat er nog meer op de markt komt..
roelf

Klopt eerst maar afwachten schijnt ook een iets ander model people s uit te komen
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: 14

Bericht#43 » 18 sep 2017, 13:06

ja ook dat er zullen vast wel meer modellen uitkomen onder andere agm..
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: 14

Bericht#44 » 18 sep 2017, 20:00

Op de foto's en video's vond ik het een geweldige scooter. Nu ik hem zaterdag in het echt gezien heb vallen mij een aantal details op die ik graag anders had gezien. Ik denk nu dan ook niet dat hij het bij mij gaat winnen van de ST.
0 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: 14

Bericht#45 » 18 sep 2017, 20:07

Ineens let iedereen er op.... de constructie van de achterschokdemper.
Iets zegt mij dat dit een mooi punt is voor een duurtest over minimaal een half jaar.
En dan niet iemand van het weltergewicht met een A rijbewijs, maar een forse uit de klei getrokken Hollandsche Boer van +100 KG.
Het is dat ik geen A rijbewijs heb, anders meldde ik me gelijk aan...aan het andere voldoe ik namelijk wel.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Scooter Forens Frans
Berichten: 1364

Re: 14

Bericht#46 » 18 sep 2017, 20:20

Hallo Peter,

Toch nog wachten op de komst van de 50cc uitvoering, want ander blok en schokbreker ( ik refereer hierbij aan de verschillen bij Piaggio New Liberty in brommer en motorscooter uitvoering) en wellicht, daar heb ik me niet in verdiept, de aanwezigheid en het ontbreken van ABS bij motorscooter respectievelijk brommer uitvoering.

Eigenlijk zou SYM jou in dit geval als testrijder moeten aanstellen, waarbij jij de kleur mag kiezen, en in een contract op laten stellen dat je deze bromscooter zult afnemen als hij de toetsen der kritiek van jou heeft doorstaan in dat half jaar wat jij noemde.

Vriendelijke groet,
Frans
0 x
Een brommer zonder sacherijn!
Dagrecord sinds 21-04-2018: 478 kilometer en dat zal zo blijven ook, vrees ik :)
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Scooter Nieuwtjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer