people s

Gebruikersavatar
Bartsym
Berichten: 53

Re: people s

Bericht#61 » 27 okt 2018, 01:25

Lerouge jij rijd op een Agility 16+ met injectie ik begrijp hierboven dat je 54 echte km haalt hoe is dat verkregen??
En ben je tevreden over de scooter??
Alvast bedankt
0 x

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: people s

Bericht#62 » 28 okt 2018, 10:47

Hallo Bart ,

Dat heb ik op deze manier verkregen : Mijn nieuwe Kymco Agility 16+Euro 4 injectie
De link zet je gelijk op de goede pagina , ik heb er veel werk van gemaakt om dit te beschrijven en wat ik er van vind .
Die vertanding sets zouden nu in de handel moeten zijn .
En ik heb ook de rijeigenschappen in het topic besproken en in dit topic hier met elkaar vergeleken .
In het kort gezegd , Kymco bouwt op twee verschillende locaties twee prachtige grote wielen scooters de People s komt uit Taiwan en de Agility 16+ uit China .
De rijeigenschappen van beide scooters zijn geweldig , de ruimte zeer goed en de afwerking Agility keurig en People s in mijn ogen geweldig .
De Agility sportiever en de People s eleganter, deftig of Chiquer liever gezegd .
De motorblokken en techniek zouden de zelfde zelfde moeten zijn , toch klinkt de Agility anders en rauwer dan de People s , zou het blok dan toch gekloond worden in China ? ( dat kan ik helaas niet hard maken )
Als Kymco echt met de grote A merken mee wil blijven doen zouden ze ook hun 50 cc motoren moeten gaan aanpakken 1 of 2 kleppen erbij zou al veel meer rendement en vermogen op kunnen leveren , wat gaan deze scooters dan kosten ?
Samenwerken met andere fabrikanten is een optie en zou een wellicht prijsvriendelijker product op kunnen leveren .
Er is ook bv een A scootermerk die een eigen motorenfabriek heeft en een geweldige 50 cc injectie motor bouwt maar ze vervolgens onder inmiddels in mijn ogen een beetje oubollige modellen bouwt die af en toe een facelift krijgen maar al stammen uit de vorige eeuw . ( samenwerken misschien ? hint ) .
We zullen zien wat de toekomst ons nog allemaal gaat brengen en volgen de ontwikkelingen op de voet .

Groeten Ard
4 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Gebruikersavatar
Bartsym
Berichten: 53

Re: people s

Bericht#63 » 29 okt 2018, 22:56

Le rouge bedankt voor je antwoord heb het hele stuk gelezen en ben een beetje geschrokken ervan.
Ik heb nu de ST maar deze heeft toch wel wat kuren gehad en nog steeds.
Zit er aan te denken om de ST in te ruilen op een People S.
Maar als ik jou verhaal lees twijfel ik.
Zal is contact opnemen met mijn dealer en die moet maar is navraag doen naar de vertanding van de People S.
En ik denk dat je im je verhaal hierboven doelt op de Liberty maar helaas te klein voor mij.

Grt Bart
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: people s

Bericht#64 » 30 okt 2018, 05:14

Bartsym schreef:Le rouge bedankt voor je antwoord heb het hele stuk gelezen en ben een beetje geschrokken ervan.
Ik heb nu de ST maar deze heeft toch wel wat kuren gehad en nog steeds.
Zit er aan te denken om de ST in te ruilen op een People S.
Maar als ik jou verhaal lees twijfel ik.
Zal is contact opnemen met mijn dealer en die moet maar is navraag doen naar de vertanding van de People S.
En ik denk dat je im je verhaal hierboven doelt op de Liberty maar helaas te klein voor mij.

Grt Bart


Ik denk dat je verkeerd leest.
Ard zegt volgens mij dat hij de People S beter vindt dan de Agi.
De PS loopt mooier en heeft een betere vertanding.
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Bartsym
Berichten: 53

Re: people s

Bericht#65 » 30 okt 2018, 06:24

stoyanov het enigste wat ik gelezen heb dat het motorblok van de People wat mooier rustiger loopt.
Van de vertanding heb ik niks gelezen maar kan er overheen gelezen hebben.

Grt Bart
0 x

Gebruikersavatar
Bartsym
Berichten: 53

Re: people s

Bericht#66 » 30 okt 2018, 06:29

Ik heb wel gelezen dat hij van een oude People S de vertanding erin heeft gezet om wat meer snelheid te krijgen.
Maar niet dat de nieuwe People S deze vertanding af fabriek erin heeft.
Mocht ik niet goed gelezen hebben hoor ik het graag.
0 x

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: people s

Bericht#67 » 30 okt 2018, 13:02

Verkeerd lezen of verkeerd begrijpen het maakt allemaal niet zo veel uit .
Mijn dealer haalde een restrictor uit het blok en de nieuwe people s ging gelijk beter presteren en welke vertanding de people s heeft was nog niet bekend .
Als hij de zelfde e4 vertanding heeft kan de update ik ik heb laten doen volgens mij ook bij de people s gedaan worden .

Groeten Ard.
2 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: people s

Bericht#68 » 30 okt 2018, 17:12

1 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: people s

Bericht#69 » 30 okt 2018, 18:35

1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Spikey
Voormalig STN Lid
Berichten: 151

Re: people s

Bericht#70 » 25 mei 2019, 17:43

Ik heb de kymco new people nu 1 week in mijn bezit en 580 km er op zitten.
Met gemiddeld 45 km per uur heb ik een verbruik gehad van 1 liter op 49,2 km wat ik zeer zuinig vind
5 x
Bella 50 - agm lx - Sym st :crap:
Kymco new people S A merk
Dagrecord met de kymco 402 km

Social Media

   

Terug naar “Scooter Nieuwtjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer