Waanzin ten top

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Waanzin ten top

Bericht#1 » 26 mar 2019, 11:44

https://www.ad.nl/binnenland/van-30-km- ... ~a4619e71/

Als we nou gewoon de snorfiets afschaffen en de regel weer invoeren dat snelverkeer vóór langzaam verkeer gaat.
En we leren onze verwende ettertjes dat je een auto niet kan terugkoppen en dat het auwie doet.
Lijkt je dat niet veel beter?
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Waanzin ten top

Bericht#2 » 26 mar 2019, 12:14

Absoluut mee eens je weet hoe ik erover denk. Zelfde geld voor door rood rijdende fietsers en voetgangers
0 x

Gebruikersavatar
Stiel
Berichten: 85

Re: Waanzin ten top

Bericht#3 » 26 mar 2019, 22:07

Krijg er inmiddels ook wel een beetje jeuk van dat pappen en nathouden. Boem is ho en pijn is niet fijn.

Ik ben professioneel mensen van de straat schraper en ik heb nog nooit iemand die asfalt of blik probeerde te koppen, horen reutelen: "gelukkig zit de ander fout"

In mijn ogen zijn het geen zwakke verkeersdeelnemers, maar soms eerder zwakbegaafde verkeersdeelnemers.

Mijn mening: het grootste probleem zit hem in het gedrag van de fietsers en datgene wat "ze" zich denken te kunnen permitteren. Je piept wel anders als je door een buisje moet eten of ademen. Kap nou eens met dat voeden van de waanzin.

Enigszins generaliserend, maar misschien beroepsdeformatie
4 x
"Vraag je niet af waarom een clown zich als clown gedraagt. Vraag je af waarom jij naar het circus gaat."

Social Media

   

Terug naar “Scooter Nieuwtjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer