Hoe is het mogelijk?

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hoe is het mogelijk?

Bericht#11 » 19 feb 2020, 22:50

Eris hier wel veel haat naar de blauwe platen , maar dit is gewoon een gevalletje van pure pech

ik heb van de week ook een motorrijder af gevoerd zien worden om dat een auto bestuurster even niet met haar hoofd er bij zat en daarna nog even een lantarenpaal een kus gaf

https://www.flashphoto.nl/nieuws/9147/m ... ingen.html

maar dit soort dingen gebeuren in een split second en je hoeft nog niet eens hard te rijden om behoorlijk te vallen en gewond te raken
Maar dat die honden vaak los lopen is natuurlijk ook foute boel , je weet dat veel honden schrikken van een voertuig en dus of de aanval inzetten en blaffen of weg rennen

, het gebeurd mij hier ook vaak dat als ik een hond met begeleider voorbij rijd dat het beest mij wil aanvliegen en blaffen , gelukkig altijd wel vast gelijnd , maar je wil toch niet mee maken dat er eens een beest een paar tanden in je kuiten zet of dij been als je op de brommer zit ..
zo ie zo al mensen met honden .................. :bang!:

Katten daarin tegen zijn weer heel lief , mits je niet in de tuin van de buren gaan schijten .... :bandana: ( of het moet je eigen kat wezen ... :rlol:
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Hoe is het mogelijk?

Bericht#12 » 20 feb 2020, 14:17

Ik heb het ook vaak genoeg dat mensen al druk bellend of append gewoon oversteken zonder te kijken of er wat aankomt. En dan rijd je al niet idioot hard binnen de bebouwde kom.
0 x

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Hoe is het mogelijk?

Bericht#13 » 20 feb 2020, 16:40

Dan heb je ook nog de categorie brommobielen hier in NL...vaak bestuurd ( met alle respect) door de zwaar bejaarde medemensch. Die dat apparaat te pas en te onpas door woonwijken slingert fietspad of autoweg geen probleem. Vandaag zat ik achter zo'n Canta ding op de N203 die dus met 45km p/u op de autoweg reed waar men 80km p/u rijdt . Ook levensgevaarlijk en creëerde zo ook een ellenlange file. Ook mijn vrouw is een keer aangereden door zo'n apparaat met een veel te oude bestuurder erin.
Denk dat daar ook eens stevig naar gekeken moet worden .

Vrgr Ruud
1 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Hoe is het mogelijk?

Bericht#14 » 25 feb 2020, 12:32

0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Stoney3K
Berichten: 265

Re: Hoe is het mogelijk?

Bericht#15 » 25 feb 2020, 14:12

Ruud_B schreef: Ook mijn vrouw is een keer aangereden door zo'n apparaat met een veel te oude bestuurder erin.
Denk dat daar ook eens stevig naar gekeken moet worden.


Breek me ook de bek niet open over die elektrische scootmobielen op het fietspad...
0 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Hoe is het mogelijk?

Bericht#16 » 25 feb 2020, 21:44

Bestuurder helaas overleden https://m.omroepwest.nl/nieuws/4001014
Wens de overige familie sterkte met het verlies.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Scooter Nieuwtjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer