Verkoop snor- en bromfietsen op hoogste niveau in tien jaar

Gebruikersavatar
Ronin84
Berichten: 729

Re: Verkoop snor- en bromfietsen op hoogste niveau in tien jaar

Bericht#11 » 11 jul 2021, 22:40

BadWeather schreef:En zo duuujjjzaam (zo spreken ze hier in het gooi wel meer dingen uit, vooral in de rij voor de dure bakkerij) is het niet want er moet toch een kerel in een diesel-bestelbus rondrijden om die dingen uit de plomp te vissen, en opladen? Moeten klanten dat zelf doen of rijdt er iemand rond met een aggregaat? Daarnaast zal de levensduur van deze scootertjes erg kort zijn, zonder goed eigenaarschap.

In Eindhoven rijden er zogenoemde "Power rangers" rond in van die elektrische spijkstaal karretjes met opgeladen accu's. Die zien in een app waar er lege scooters staan, en daar gaan langs om de accu's te wisselen en eventueel die scooters fatsoenlijk neer te zetten.
Die lui krijgen betaald per accu, dus die crossen ook als een idioot door de stad om er zo veel mogelijk te doen op een dag, anders verdienen ze ook maar nauwelijks iets.
Gaat toch nog veel oplossen die helmplicht :schater:
1 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Verkoop snor- en bromfietsen op hoogste niveau in tien jaar

Bericht#12 » 13 jul 2021, 01:16

mcguyver schreef:Ik wandel dagelijks door het centrum en dan zie ik van die giechelende grietjes die met zn twee op zo'n ding willen en bij het opendraaien van het gas bijna een winkel inrijden of de stoep over schieten, meerdere malen gezien.
Dat zal rap afgelopen zijn met een helmplicht, hoe licht die helm ook wordt want dan gaan de haartjes in de war van de kiddo's.


Allereerst: HAHAHAHAHAHAHAHA !!! :rlol: Die vallen met de deur in huis ;-) Ik kan het me zo voorstellen bij die giechelgleuven.

En ten tweede: alsof de haartjes niet in de war gaan bij 50 KM/u, of zelfs 35 KM/u zonder helm... ik zie van die opgedirkte barbie's vaak genoeg op die dingen zitten zonder helm en dan met een noodgang wegscheuren, dwars tussen al het andere verkeer door. Zelfs IK sta dan doodsangsten uit, als toeschouwer.

Alleen racefietsers zijn asocialer.
0 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Verkoop snor- en bromfietsen op hoogste niveau in tien jaar

Bericht#13 » 13 jul 2021, 09:07

Haha, wel een hoog 'opa vertelt' gehalte krijgt dit topic! :schater: Toch mooi dat die jonge gasten ook nog lekker op de scooter stappen. Tien jaar terug ergerden mensen zich aan opgevoerde tweetaktscooters, nu aan elektrische deelscooters. Kortom, het is altijd wat.
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Social Media

   

Terug naar “Scooter Nieuwtjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer