Klapband schreef:MelvinLX150 schreef:Miglow schreef:Als gevolg van het lage toerental, wat verbruikt de Django? Ben ik dan ook wel weer erg benieuwd naar.
Ik gok 1 op 30/35. Dat rijdt een Scomadi TL50 ook met hetzelfde blok.
Vind dat niet echt een reden om daar een 4-takt voor te kopen, als je nog kon kiezen voor een 2-takt.
Vond zelf die peugeot Django ook wil iets hebben.. Maar er vallen wat paar dingen op.
- De prijs vind ik te duur
- Je hebt een speciaal slot nodig dat tussen de wielen past (zal wel een duur en naar een tijdje moeilijk te verkrijgen zijn)
- De verhouding goedkoop plastic i.c.m china blok voor deze prijs vind ik nogal raar.. (vespa prijskaartje)
- Weinig grip op de voeten plank.. Denk niet dat die 4 strips je enige vorm van grip kunnen geven. Ook het verf op de voeten plank vind ik zelf geen goed idee (naar een tijdje zal je hier slijtage plekken zien)
Gaan we weer
- De prijs vind ik te duur Duur vinden is persoonlijk.
- Je hebt een speciaal slot nodig dat tussen de wielen past (zal wel een duur en naar een tijdje moeilijk te verkrijgen zijn) Peugeot zou Peugeot niet zijn als zet onderdeel ruimschoots laten maken. De Django kan namelijk niet zonder
- De verhouding goedkoop plastic i.c.m china blok voor deze prijs vind ik nogal raar.. (vespa prijskaartje) Goedkoop plastic is plastic wat verteerd terwijl je erbij staat (ja dat bestaat) en Vespa heeft ook motoren uit China productie
- Weinig grip op de voeten plank.. Denk niet dat die 4 strips je enige vorm van grip kunnen geven. Ook het verf op de voeten plank vind ik zelf geen goed idee (naar een tijdje zal je hier slijtage plekken zien) Tuurlijk geeft dit wel grip.