Sim Symphony ST of Piaggio Fly welke moet ik kiezen?

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
Faronoz
Berichten: 37

Sim Symphony ST of Piaggio Fly welke moet ik kiezen?

Bericht#1 » 28 feb 2019, 01:23

Hey ik heb laatst mijn rijbewijs behaald en nu wil ik een scooter(blauw kenteken) gaan aanschaffen, het wordt mijn eerste keer.
De probleem is ik weet niet welke want er zijn zoveel verschillende op de markt. En ik heb totaal geen verstand van scooters.

In de titel staat Sim Symphony ST of Piaggio Fly dit zijn op dit moment mijn top 2 maar als jij andere suggesties hebt laat me aub weten.
Ten eerste ik wil een scooter halen en me budget is 1500,- dus dat wordt 2ehands, nu is er van beide scooters voor 1500 2ehands beschikbaar.
Ik heb niet veel eisen het is wel zo dat ik hem ieder dag ga gebruiken ongeveer 5km perdag,het moet groot zijn en comfortable, het moet een goed motor hebben dus een snelle optrek (dus niet dat ja na 10minuten pas op de 30km/h zit want dat zie ik bij sommige scooters.) en ik wil gewoon dat het stevig is.

Mensen ik twijfel heel erg vooral omdat het me eerste wordt, zouden jullie me aub kunnen helpen
0 x

Lorenzo

Re: Sim Symphony ST of Piaggio Fly welke moet ik kiezen?

Bericht#2 » 28 feb 2019, 01:52

Ik zou eerder aan raden voor een bromfiets te gaan want snorfietsers moeten ook een helm op.
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Sim Symphony ST of Piaggio Fly welke moet ik kiezen?

Bericht#3 » 28 feb 2019, 03:46

Ondanks dat ik zelf met de Sym Symphony rij en ook nog een Piaggo Fly heb zou ik voor Piaggio gaan. Ik heb beide scooters maar moet toe geven dat de Piaggo Fly wat netter is afgewerkt.
0 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer: