Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foetsie

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foets

Bericht#41 » 31 okt 2014, 22:09

kuya schreef:
Jan-Stender schreef:Ja een zaak kan hoe mooi,opgeruimd,netjes ook zijn,maar als de serviceverlening te wensen over laat,tja dan houd het op
Ik zelf ga altijd naar Kroeze Tweewielers in Glanerbrug,die heeft mij destijds prima geholpen met mijn Kymco New Dink
Afbeelding

Jan heb je nu een nieuw Dink zo te zien op de foto mooi wit is niet lelijk. ;)

Nee,dit was mijn vorige scooter,alweer 4 jaar geleden,dat ik een Kymco New Dink had
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 141

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foets

Bericht#42 » 01 nov 2014, 05:09

Nou na al dit gemier over Bella Tuttie, dan maar even een pluim over mijn Kymco dealer Eric de Wit in Scheveningen (Bromshop.nl). Hebben een goede monteur, en goed thuis in Kymco's. :D :D
Voor de rest goede service, en klant vriendelijk. Heb daar ook m'n vorige Kymco's gekocht (Bet&Win, Grand Dink 50S en sinds vorig jaar de G-Dink)
0 x
Ik rij op een Kymco G-Dink 08-2013

René K

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foets

Bericht#43 » 01 nov 2014, 07:04

De loftrompet over een dealer in Scheveningen ontbrak bij die toemalige
dealer in Almere als ik alle klachten lees van vele klanten, dan is de opmerking
"gemier" géén juiste.

Gr. René
0 x

TK E

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foets

Bericht#44 » 01 nov 2014, 07:21

Natuurlijk zijn er dealers die het ook goed doen.......wel is het zo dat de dealers van hun eigen fouten zouden kunnen leren alleen zijn zij daar vrij huiverig over als je het hun vertelt.........ooit vertelde iemand mij "van fouten kun je juist leren".
Maar er zijn ook zeker dealers die het alleen voor het geld doen......de opbrengst is in hun ogen belangrijker dan een klant tevreden stellen......en dat is niet verstandig.....maar dat is mijn mening
TK E
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer