Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foetsie

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Tutti Bella Kymco Pilot Store ????

Bericht#21 » 14 aug 2013, 16:50

yep ik ben erg blij met noord scooters.
de beurte s zijn duur zat om eerlijk t ezijn echter zolang ik mijn scooter daar liet onderhouden altijd een perfecte scooter gehad die altijd maar dan ook altijd starte.
nu ik zlef veel meer doe aan de scooter is dat wel eens anders kan gebrek aan kennis zijn hoor..
echter ik ga liever fietsen met klaziena dan een hele middag sleutelen en daarna te bemerken dat dit of dat je nog niet zind of het toch nog net effe beter afgesteld moet worden enz.
er is maar 1 ding wat ze alstijd fout doen en dat is de staioair afstelling die is altijd te laag
zodat als je de eerste keer met lampen aan rijdt je effe hem een half slagje hoger moet zetten
en tegenwoordig doe ik het geleijk en zij maar lachen haha,
volgens mij is het opzet.
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

TK E

Re: Tutti Bella Kymco Pilot Store ????

Bericht#22 » 03 jul 2014, 19:30

Tutti Bella is geen Pilot Store meer van Kymco..........zou het misschien toch.......... :roll: :roll:
TK E
0 x

Gaaspertje

Re: Tutti Bella Kymco Pilot Store ????

Bericht#23 » 03 jul 2014, 19:33

Verwondert mij ook niets gezien de slechte service.
0 x

Flevolander58

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af.....

Bericht#24 » 04 jul 2014, 18:12

ook geen kymco dealer meer volgens de website van Kymco Nederland
0 x

Stephan

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af.....

Bericht#25 » 04 jul 2014, 18:14

Dan kunnen ze gewoon van die Chinese Italiaanse prut gaan/blijven verkopen.... ;)
0 x

Gaaspertje

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af.....

Bericht#26 » 04 jul 2014, 18:37

Het is een waardeloze zaak mijn zwager heeft er een vespa gekocht voor zijn zoon ondanks dat ik het hem afraden die daar te kopen.
Kan je wel vertellen na de eerste service beurt kwam hij er achter wat een ... zaak het is en is er nooit meer geweest.
0 x

Flevolander58

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af.....

Bericht#27 » 04 jul 2014, 18:56

ken ook iemand die kocht ook zo.n italiaanse pruttel kreng wilde heel slecht starten zodat ze iedere keer haar accu leegstarte na 2 mnd accu kapot en wel 10x terug geweest tussendoor ermee dus moest nieuwe accu in en die moest ze betalen want accu's vielen niet onder de garantie
geweldige zaak ben benieuwd hoelang ze nog AGM pilotstore zijn
0 x

Flevolander58

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af.....

Bericht#28 » 21 sep 2014, 23:05

Tutti Bella was al kymco pilot store dealer af maar nu zijn ze ook scooter dealer af het hele pand is leeggehaald op google lees je al verhalen van gedupeerde die hun scooter al betaald hebben en waarbij vorige week nog bevestigd werd dat de levering aanstaande was maar ze staan nu voor een leeg pand en een dichte deur dus die kunnen waarschijnlijk fluiten naar hun centjes eigenlijk diep en diep triest want het was een prachtige zaak
0 x

Remo

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af en nu helemaal Foets

Bericht#29 » 22 sep 2014, 02:47

Had hetzelfde ongeveer in Heemskerk, kocht daar een agillity nog geen 2 maanden later bleek dat mijn vriendin er eigenlijk niet op ging rijden, en hij voor mij iets te klein was.. dus nog geen 2 maanden oud 700km op de teller, en ik wilde een grotere scoot bij hem terugkopen... hij bood er nog 700 euro voor, ben maar weggegaan en niet boos geworden, maar ik koop daar nooit geen nieuwe scoot meer. Hij dacht 3 kker geld te verdienen maar voor dat geld trap ik hem nog liever in elkaar... uiteindelijk een new dink gekocjt met ook 700km op de teller, en de agillity voor de vriendin, ze rijdt er niet vaak op maar ach.. kreeg er toch niet genoeg voor terug.
En mij als vaste klant houden was verstandiger geweest, aangezien ik nogal impulsief ben met teveel geld... :-)
0 x

TK E

Re: Tutti Bella....Kymco Pilot Store af.....

Bericht#30 » 22 sep 2014, 05:34

Flevolander58 schreef:Tutti Bella was al kymco pilot store dealer af maar nu zijn ze ook scooter dealer af het hele pand is leeggehaald op google lees je al verhalen van gedupeerde die hun scooter al betaald hebben en waarbij vorige week nog bevestigd werd dat de levering aanstaande was maar ze staan nu voor een leeg pand en een dichte deur dus die kunnen waarschijnlijk fluiten naar hun centjes eigenlijk diep en diep triest want het was een prachtige zaak


Het was zeker een prachtige zaak en gezien de verkoop ging het op zich niet verkeerd......maar ja als je met de service niets doet dan is mond op mond reclame best wel negatief op den duur.......vooral als je als winkel er zelf niets tegen wilt doen......
TK E
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer