Veda scooters te Ede een Top bedrijf

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Veda scooters te Ede een Top bedrijf

Bericht#11 » 13 sep 2016, 16:22

zo was ik daar dus voor die agility 16 city jong gebruikt ik meende iets van 3500km.. dat ding was niet voor uit te branden stonk erg naar olie was wel netje s en zo maar ja ik had gewoon gezien zijn prestatie s mijn twijffels en toen ik dit vertelde was het meteen nou dan steek ik er geen tijd meer in en ga ik andere dingen doen fijne dag werd me niet eens gewenst, heb toen de rit door gereden naar eindhoven waar ik een people s kocht..
die gaven me zelfs koffie en de monteurs hebben een nieuwe accu geplaatst erg goed behandeld..
maar al doende leert men dus zal niet zeggen dat het niet beter is geworden ik heb ooit ook gehoord dat soms de verkeerde bougi s wel worden gegeven ...
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

TK E

Re: Veda scooters te Ede een Top bedrijf

Bericht#12 » 14 sep 2016, 06:06

Of de rolletjes er verkeerd om in.....neemt niet weg dat de winkel bij verkoop er gewoon top uitziet echter (mijn mening) vind ik dat er hier en daar wat steken laten vallen. Sommige kunnen inderdaad niet echt tegen kritiek wat jammer is want ik heb altijd geleerd om daar juist lering uit te trekken
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer