easyparts.nl

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
the riding man
Berichten: 287

easyparts.nl

Bericht#1 » 31 jan 2014, 01:18

Ik wil bij deze even dit bedrijf in de bloemetjes zetten. Hier in België, ik weet niet wat dat is, maar tegenwoordig wordt je bijna afgesnauwd bij de dealers als je onderdelen wil gaan halen die hun zelf niet mogen plaatsen (die ik dus zelf wil monteren). Sproeiers, vario-rollen krijg je al bijna niet meer mee, maar zelfs voor simpele dingen zoals olie e.d kijken ze je aan als ze niet op je mogen verdienen voor je onderhoud te mogen doen. Vrijdag samen met Ben naar de scooterwinkel voor enkele dingen en we werden buiten gekeken (ik schaamde me in de dealer zijn plaats), maar ook vandaag dat ik wat aan het experimenteren was met vario-gewichten heb ik nog naar enkele gebeld voor het juiste gewichtje te vinden maar ze hadden duidelijk geen zin om me een simpel vario-rolletje te verkopen.

Dus heb ik nogmaals besteld bij Easyparts.nl het bedrijf is me niet vreemd, bestelde er in het verleden ook al dingen. Maar het contrast tussen hun en dealers in België is enorm! Bij easyparts krijg je altijd binnen zeer korte termijn antwoord op je vragen. Vandaag besteld is morgen al geleverd, ja zelfs hier in België al ontvangen de dag erna. Ik heb er al een tijdje een scherm in bestelling staan waarop ze zelf moeten wachten van hun leverancier, en hiervan houden ze me keurig op de hoogte en ze hebben al meermaals met de leverancier contact op genomen. Vandaag een mailtje dat hun leverancier verzekerd heeft dat het er morgen gaat bij zijn en het dan onmiddellijk wordt verstuurd. Ik heb geantwoord dat ik dan nog graag die vario-rollen er wil bijnemen en mee wil laten versturen met dezelfde zending zodat ik verzendingskosten kan uitsparen, amper een uurtje later al antwoord dat ze dat voor mij gaan in orde maken. Ook hebben ze daar heel veel originele onderdelen gewoon op voorraad liggen, waar ik bij de officiële Yamaha dealer een week moet op wachten en er dan nog zelf moet voor rijden om het af te halen. Bij easyparts liggen die gewoon op voorraad en worden vrijwel onmiddellijk verstuurd waardoor ik ze de dag erna gewoon aan huis geleverd krijg en dan nog goedkoper ook.
Ik vind dit heel knap en dat mag dan ook gezegd worden vind ik. Vanaf nu verdient er geen enkele dealer in België nog een eurocent aan mij.
0 x

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: easyparts.nl

Bericht#2 » 31 jan 2014, 07:29

tja zoals ik dat daar bij jullie heb meegemaakt .wilden ze toch al niks aan je verdienen :mrgreen:
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: easyparts.nl

Bericht#3 » 31 jan 2014, 08:14

Domme dealer moet je maar denken :mrgreen:

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: easyparts.nl

Bericht#4 » 31 jan 2014, 09:38

Ik heb zelf geen bestel ervaring met deze (online) leverancier. Ben wel vaak op hun site geweest maar ben zelf niet gek op hun website, al hebben ze heel erg veel. Ik vind de site zelf niet zo lekker werken en ook al klik je een merk en type specifieke zoekopdracht in wordt je als resultaat overladen met universele dingen.

Dacht nog even dat ik juist hier een slechte bestel ervaring had gehad.....maar na even zoeken bleek dat Cityparts te zijn geweest :lol:
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: easyparts.nl

Bericht#5 » 31 jan 2014, 09:59

Helaas mogen zij geen onderdelen meer verkopen van Kymco heb daar heel veel gekocht
nu doe ik dat in duisland.


kijk hier maar eens Danny http://www.racing-planet.de/scootertuni ... -26-1.html

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: easyparts.nl

Bericht#6 » 31 jan 2014, 10:34

hee jan op die duitse site gekeken hebben ook veel zijn ze snel met sturen en zo gr ben
0 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: easyparts.nl

Bericht#7 » 31 jan 2014, 21:21

Ja Ben altijd zeer goed behandelt als er wat was bellen zij om het uit te leggen.

nooit problemen mee gehad en zeer veel onder delen die niet in Nederland te verkrijgen zijn

Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

TK E

Re: easyparts.nl

Bericht#8 » 31 jan 2014, 21:25

Jan ook ik heb even gekeken en inderdaad leuke extra,s en het ziet er goed uit.....
0 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: easyparts.nl

Bericht#9 » 01 feb 2014, 22:22

Ben blij dat ik een goeie dealer heb, heb daar van de week rollertjes, aandrijfriem,bougie,luchtfiltermatje en een nieuwe accu gekocht en nog wat
goeie tips meegekregen voor de beurt die ik zelf wil gaan doen aan mijne Elystar.
En als ik nog wat moest weten kan ik altijd daar terecht. Kreeg zelfs nog wat korting op de onderdelen.
Dikke pluim voor hun.
0 x
Groeten Peter.

Peerke

Re: easyparts.nl

Bericht#10 » 05 feb 2014, 15:02

Zoon ervaring heb ik niet.
Maar online bestellen doe ik wel, waarom.
Als ik naar een dealer moet ben ik gouw 50km op en neer en dat alleen om het antwoord; dat moeten we bestellen volgende week is het binnen.
Nee daar pas ik voor als ik onderdelen nodig heb geen week wachten als het kan in 1 dag.

Ik begrijp Ben volkomen...de winkel en de dealer zijn wel het toon plaatje en de reclame voor het merk.
Als ze je weg kijken...dan is de reclame ook weg..

Ik bestel het meeste bij Cityparts, zet er ook altijd bij langer wachten geen probleem graag alles in 1 keer.
Mooie site in Duitsland dank u voor het delen.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer