scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
the riding man
Berichten: 287

scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#1 » 03 feb 2014, 11:57

Ik ben dus nog steeds op zoek naar vario-rolletjes. Hier in België, je gelooft het bijna niet, maar ze zijn hier heel streng geworden op verkoop van onderdelen die niet standaard zijn. In Nederland is echt alles gewoon te koop.

Nu, volgende zaterdag moet ik in Bocholt (België) zijn, dit is vlakbij de grens met Nederland, zo een goede 15km van eindhoven.

Dus de ideale moment om vlug de grens over te steken en daar bij een scooterdealer, tuningstore of wat dan ook, vario-rolletjes + een sproeiertje meebrengen.

Wie kent er in de ruime omgeving van Eindhoven een dergelijke scooterzaak waar ze rolletjes van allerlei gewichten in voorraad hebben, dus niks van bestellen op opsturen of wat dan ook... nee, gewoon binnenstappen en met het juiste materiaal weer buiten (is in Belgie dus echt niet meer mogelijk tegenwoordig).

Ik verneem het graag.
0 x

Gebruikersavatar
Wanda
Voormalig STN Lid
Berichten: 466

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#2 » 03 feb 2014, 12:12

Kijk eens bij van den burg bisschop bekkers in eindhoven.
Gr wanda
0 x
Afbeelding Afbeelding

Have a nice day

Wanda

Arold

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#3 » 03 feb 2014, 12:35

als je mij kunt zeggen wellke maat je zoekt
regel ik wel dat het voor jouw klaar ligt
grt arold
0 x

TK E

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#4 » 03 feb 2014, 14:43

Anders op zondag is naar Liempde rijden.....deze is dan open en als je zegt waar neer je gaat.......misschien kom ik dan ook wel voor mij is dat ongeveer 2 uurtjes sturen....leuk ritje voor op zondag....en evt.tevens gelijk een mini meeting houden.......brengt me wel op een idee.
0 x

Gebruikersavatar
Kymcopeoples
Voormalig STN Lid
Berichten: 2699

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#5 » 03 feb 2014, 16:43

Maar dan even kortsluiten met Alwin, dan zal hij er vast ook zijn,
0 x
Groet uit Soesterberg, Eric

Gebruikersavatar
the riding man
Berichten: 287

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#6 » 03 feb 2014, 17:05

Arold schreef:als je mij kunt zeggen wellke maat je zoekt
regel ik wel dat het voor jouw klaar ligt
grt arold


fantastisch arold. Zaterdag komt perfect uit, dan zitten we toch al bijna aan de grens. Maat is 15x12, gewicht twijfel ik nog. 8.8gr is duidelijk te zwaar, 5.5gr veel te licht. Combinatie van die maakt 7.1 is (nadat ik carburateur had bijgeregeld) redelijk goed, maar nog wel veel toeren. Dus zou 7.4gr willen nemn.
ik stuur je nog pm om af te spreken.
0 x

Arold

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#7 » 03 feb 2014, 19:59

ik zie het mailtje wel verschijnen
rolletjes hebben ze altijd genoeg op voorraad en een juiste sproeier moet ook geen probleen zijn
weet niet hoe laat je er bent maar ik kom ook nog wel even langs
grt Arold
0 x

Gebruikersavatar
the riding man
Berichten: 287

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#8 » 03 feb 2014, 20:27

Bedoeling was om al eerder een pm te sturen, maar dat lukte om de één of andere reden niet via mijn smartphone. Nu zit in aan de pc, en ga er direct werk van maken ;)
0 x

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#9 » 05 feb 2014, 01:05

Hey Mr. Riding Man.....

Hoorde zojuist van Piet dat je a.s. zaterdag en bezoekje komt brengen aan de Scooter & Bike shop...
Daarom afgesproken dat ik de gehele dag aanwezig zal zijn voor de liefhebbers :mrgreen:

Heb je naast rolletjes en sproeier nog iets speciaals nodig?
Dan kan ik het deze week nog regelen... is het zaterdag zeker binnen...

E.v.t. kan je me ook bereiken via: http://alwinvanhooff.blogspot.nl/p/contact.html
Overdag ben ik gewoon via de zaak bereikbaar ;)

Groeten uit het Brabantse Boxtel
0 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
the riding man
Berichten: 287

Re: scooterwinkel gezocht omgeving Eindhoven

Bericht#10 » 05 feb 2014, 09:20

Hoi Alwin. Ik heb inderdaad gisteren een mail gestuurd om te vragen of er zaterdag nog tijd was voor een herstelling. Voor alle misverstanden uit te sluiten is het dus niet naar aanleiding van dit topic, want toen ik dit typte liep de scooter perfect en wilde ik enkel de combi 8.8gr/5.5gr vervangen naar gewichtjes van 1 gewicht. Maar ondertussen is de scooter defect zoals beschreven in volgend topic: viewtopic.php?f=36&t=2419&start=20
vraag is dus om dit defect op te sporen, en de scooter helemaal correct af te stellen. Je mag ook nieuwe achterband bestellen en monteren, pirelli 150-80-10. En gps bevestigen, zal straks pm sturenvoor concreet af te spreken.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer