Euro-Motor te Hoevelaken

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
TK E

Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#1 » 03 apr 2014, 19:21

Aangezien wij op onze jaarmeeting van Euro-motor te Hoevelaken 250 euro hebben gekregen voor de brandstof op deze dag besloot ik maar eens vandaag te gaan kijken bij Euro-Motor en ik moet je zeggen......ik ben nog nooit zo behandelt dat ik er nog verbaasd van ben............ :shock: :shock:...... WAT EEN GAST VRIJHEID......... :P :P

Ik zal beginnen bij het begin......althans ik probeer het......het volgende stuk heb ik overgenomen van hun website.
Euro-Motor is opgericht in het jaar 2000, door eigenaar Geert van Soeren. Het is zijn passie om de klant van begin tot eind te begeleiden en te luisteren naar de wensen van de klant om deze vervolgens naar tevredenheid uit te voeren. Geert van Soeren: “Toen ik studeerde aan het LTS wist ik het! Ik wilde een eigen scooter/brommerzaak. Als klein jongentje ben ik altijd al gek geweest van motoren en had ik al vroeg een eigen crossmotor waar ik uren aan kon sleutelen. Nu heb ik al jaren een eigen goedlopende zaak waar ik erg trots op ben, dit mede dankzij mijn team van uitstekende monteurs.”Euro-Motor beschikt over een professionele werkplaats met gediplomeerde monteurs bij wie u terecht kunt voor reparaties en deskundige adviezen. Zij werken met de nieuwste apparatuur en zijn constant op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van (Motor-)scooters.

Afbeelding

Afbeelding

Dus ik als Tourbuffel van de STN kom ik via de werkplaats naar binnen en ik stel mij eigen voor met de mededeling dat ik effe kwam kijken omdat jullie onze brandstof hebben gesponsord voor onze jaarmeeting in Kootwijk en ik was nieuwsgierig hoe de winkel eruit ziet.......(de monteur was druk aan het werk en ik moest gelijk maar doorlopen naar de winkel)......dus naar de winkel en hier was de eigenaar Geert aanwezig en zij tegen mij "wat kan ik voor uw doen".......Ik zei "ik kom even uw winkel bewonderen omdat u ons heb gesponsord op onze jaarmeeting van de STN in Kootwijk"...........Nou er kwam een glimlach van Oor tot Oor en ik werd in het bijzonder hartelijk welkom geheten en ik kwam waarschijnlijk zo rond koffie tijd want ik moest gelijk koffie mee drinken..........tijdens het koffie drinken heb ik mijn verhaal verteld als TourBuffel bij de STN en ook hier konden ze het niet geloven dat een scooter die nog geen jaar oud is nu al op 13600 km staat......ook heb ik hem verteld van hoe het een beetje zit bij de STN......... (Je weet wel niets moet, maar mag) dat beviel hem in het bijzonder en het was zo gezellig dat ik kwam daar om 14:40 uur en om 17:00 reed ik weg naar huis (het was zo gezellig dat ik de tijd ook echt vergeten was........ :oops: :o :oops: :mrgreen: )
Ook heb ik een rondleiding gekregen door de winkel en de werkplaats.......en wat een plaatje om dat te zien........ik heb in mijn hele leven nog nooit zo,n schone werkplaats gezien als nu.......en de foto,s spreken dan ook voor zich :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik wat foto,s genomen van de winkel......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een tweede bak koffie raakten we ook aan de praat over de term 3 wielers of te wel MP3.
Wel jammer is dat hij steeds minder doet met scooters en dat komt omdat de markt een beetje op terug loopt hierin...........wat best wel een beetje vreemd is. :o
Ook wel leuk is dat hij diverse klanten heeft die zelfs uit Soesterberg komen.........en dat wist ik niet.....
Waar hij wel in groeit en zelfs zo erg dat hij Piaggio MP3 inkoopt vanuit Portugal, en Frankrijk en ze hier verkoopt (2e hands) ze worden totaal helemaal nagekeken en gaan als zoete broodjes over de toonbank zeg ik maar maar dan ook echt letterlijk.....hij heeft er zelfs een wachtlijst voor......
Op het moment dat ik hier was stonden er 4 in de winkel en ze waren alle 4 verkocht.......buiten en in de werkplaats stonden er ook één en zelfs deze waren ook verkocht........en als je ze ziet........ze zien er echt uit als nieuw............en zijn er leden die over willen stappen naar een MP3 (Arold) dan zou ik zeggen ga hier eens kijken........je kijkt je ogen uit en dat kan ik je wel vertellen........

Afbeelding

Ook heb ik even met de monteur gesproken en ik heb ook een beetje mogen mee kijken hoe ze het onderhoud doen...........en ik kan zeggen dat dit echt vakmensen zijn................

Als STN TourBuffel wil ik graag bedanken voor de gastvrijheid van vandaag....BEDANKT....

TK E

Dat ik hier meer mee gaat doen........dat zullen jullie wel van mij horen..........
0 x

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#2 » 03 apr 2014, 19:59

zeer goed gedaan Toerbuffel Tonny

het lijkt er op dat je je beroep het gemist je had verkoper moeten worden

Gr Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#3 » 03 apr 2014, 20:05

Waar hij wel in groeit en zelfs zo erg dat hij Piaggio MP3 inkoopt vanuit Portugal, en Frankrijk en ze hier verkoopt (2e hands) ze worden totaal helemaal nagekeken en gaan als zoete broodjes over de toonbank zeg ik maar maar dan ook echt letterlijk.....hij heeft er zelfs een wachtlijst voor......
Op het moment dat ik hier was stonden er 4 in de winkel en ze waren alle 4 verkocht.......buiten en in de werkplaats stonden er ook één en zelfs deze waren ook verkocht........en als je ze ziet........ze zien er echt uit als nieuw............


Ik kan het me helemaal voorstellen dat de 3-wieler een succes is.....al zal dat met name bij bestaande auto-rijders zijn met B rijbewijs en niet van mensen die nu hun B rijbewijs halen en niet meer die vrijstelling hebben.

Voor velen is denk ik de stap om gelijk een nieuwe aan te schaffen (te) groot.....je hebt er ook een complete A-klasse auto voor....maar dat ze 2-hands voor leuke prijzen absoluut interessant zijn zeker als men ze voor het eerst gaat aanschaffen.

Mooie hartelijke ontvangst! en je kan zowat van de vloer eten in de werkplaats!!! :o
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

Stephan

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#4 » 03 apr 2014, 20:36

Ton, mijn complimenten dat je ook dit weer hebt gedaan! Ik heb een leuk contact met Geert en hij is erg enthousiast over STN, dat heeft hij nu live kunnen uiten ;)
Mooie zaak en inderdaad een schone werkplaats!

Bedankt voor je verslag en de foto's!

Grts

Stephan
0 x

TK E

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#5 » 03 apr 2014, 21:40

Ook wel leuk om te vermelden is dat hij gelijk lid is geworden van de STN.......
TK E
0 x

Eric L

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#6 » 03 apr 2014, 22:02

Ik zag het ja.
Euromotor ons 299ste lid :D
Tonny jij bent goed bezig om onze club te promoten.
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#7 » 03 apr 2014, 22:06

Klasse Tonny

Mooie foto's. Ziet er mooi en netjes uit. Erg handig dat men de heftafels in de vloer gebouwd hebben. Goed over nagedacht.

Mtvrgrt kees
0 x

TK E

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#8 » 03 apr 2014, 22:13

Het mooiste is dat al het afval onder de heftafels geveegd kan worden en zo wordt het ook afgevoerd zowel olie als andere troep..........en het mooiste is dat hij samen met zijn broer en nog een paar alles zelf heeft gemaakt........
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#9 » 03 apr 2014, 22:25

Das echt bewonderings waarfig te noemen. Wordt er eigenlijk een beetje stil van hahahaha

Mtvrgrt kees
0 x

TK E

Re: Euro-Motor te Hoevelaken

Bericht#10 » 03 apr 2014, 23:02

Klopt ook......wel leuk ik vertelde dat ik met de scooter zelfs touren rijd in Duisland en dat ik ook in België ben geweest.......hij heeft scooter xpress in de winkel hangen en ik liet hem ook zien dat ik er in stond........en dat vond hij zeker geweldig en ging hem zeker doorlezen........
Al met al heb ik een leuke middag gehad en hier komt meer uit........we zullen zien....
TK E
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer