Dr pulley

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Maksor

Dr pulley

Bericht#1 » 27 jul 2014, 13:35

Maksor- scooterparts.com

Speciaal in gekocht. Dr pully gewichten voor 50cc

Ik momenteel op voorraad de maten :
1512
1613
1917
2012
2015
2017
2115
2117
2318

En 10 vario's correcty vario 161301 50cc voor o.a. agilty vivacity de varios kosten 45.- zonder gewichten

Heb ook 2318 maar die zijn voor de honda sh150/ 300

Mail even heb nog geen tijd om de website hele maal bij te werken bijvoorbaad sorry
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Dr pulley

Bericht#2 » 27 jul 2014, 19:35

Ik zou graag een setje willen voor de Sym Orbit 1...
Maat is 16x13, maar ik weet alleen geen gewicht...
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Dr pulley

Bericht#3 » 27 jul 2014, 20:18

ik heb al heel wat site's bezocht voor onderdelen en ze zijn niet allemaal probleemloos maar.......

wat een draak van een site is dit zeg en vooral die zoekfunctie. ik ben een kwartier bezig geweest en heb nog niet gevonden wat ik zoek.

sorry maksor voor deze negatieve reactie maar dit kan beter volgens mij.
0 x

Maksor

Re: Dr pulley

Bericht#4 » 27 jul 2014, 20:27

its slill work in progress problemen met de vorge hoster alles pas verplaatst en op de achtergrond bezig met een compleet nieuwe site maar zolang die er nog niet is moet ik het voorlopig hier mee doen

En daar naast heb ik ook nog een loondienst Functie die veel vrije tijd opslokt


@Delight ik weet ook niet alle gewichten voor elke scooter heb net wel (googled) gezocht maar daar kom ik ook niet verder mee
0 x

Flevolander58

Re: Dr pulley

Bericht#5 » 28 jul 2014, 07:20

Beetje zwak antwoord want had het in 10 sec gevonden dat er standaard in de Sym orbit 6,5 gram zit
Je zou ze ff na kunnen wegen Arno want weet natuurlijk niet of het standaard is wat jij er in heb zitten maar met de dr pulley moet je een halve gram lager zitten je kunt ook even informeren bij Dirk Diesel http://www.drpulley.info/shop/index.php?cPath=47_49
hier staan alle gewichten in de 1613 range bovenstaand geld ook voor jou Herman 1/2 onder je huidige rolletjes
let op de sliders van dr pulley passen niet zomaar op de variateur ik heb bv Malossi sliders in mijn GD en die zijn qua pasvorm anders dan de dr pulley
0 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Dr pulley

Bericht#6 » 28 jul 2014, 19:48

Mijne is naar mijn weten qua vario origineel.
Dan zou ik dus Dr Pulley's van 6 gram moeten hebben?
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Dr pulley

Bericht#7 » 28 jul 2014, 20:10

@ wouter,

ik weet nadat ik het van het weekend met de tour nog eens had nagevraagd dat ik bij dr. pulley een halve gram lichter moet nemen dan de originele rollen. en ik was ook al op de site van pully geweest waar ik in no-time de goede had gevonden echter toen ik de bestelling wou doorvoeren bleek dat ze momenteel niet op voorraad zijn.
daarom dacht ik van heeej misschien heb ik geluk dat ik ze bij maksor kan vinden maar dat viel dus ff tegen. en daarbij heb ik niks aan de sliders want die passen niet op mijn vario.
ik wacht dus gewoon tot ze weer op voorraad zijn.
0 x

Flevolander58

Re: Dr pulley

Bericht#8 » 28 jul 2014, 20:17

Klopt Arno
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Dr pulley

Bericht#9 » 29 jul 2014, 16:10

Vandaag mijn Dr.Pulley rollers binnen gekregen, van de week even bij mijn dealer langs om ze er in te laten zetten en dan kijken of ik er weer 40 tot 50 km mee kan doen. In ieder geval bedankt voor de snelle levering.

Groeten van Siem.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ScooterBlokker
Voormalig STN Lid
Berichten: 2003

Re: Dr pulley

Bericht#10 » 29 jul 2014, 16:41

denk dat Siem bedoelt 40.000 A 50.000 kilometer


Grt Jan
0 x
wij rijden op twee Kymco's
Ria op een scooter uit 2003 40318 op de teller
en ik op een scooter uit 2005 met 64253 op de teller

Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer