Dr pulley

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Dr pulley

Bericht#11 » 29 jul 2014, 16:42

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: goed gezien Fabian, ik bedoel natuurlijk 40 tot 50 duizend kilometer.Laten we maar de schuld geven aan de leeftijd :mrgreen: :mrgreen:

Groeten van Siem.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Flevolander58

Re: Dr pulley

Bericht#12 » 02 aug 2014, 00:29

Heb ze gister ook binnen gekregen van Dr Pulley GE(Dirk Diesel)6 gram en gelijk maar ff geplaatst (40 min)GD maakt nu iets meer toeren maar blijft het ook doen tegen de hollandse brug op dus Fabian kan er ook weer 40K tegen aan :D
en op kruissnelheid 60 op de teller lo0pt hij als een naaimachientje jammer dat we nog zolang moet wachten tot Pinksteren volgend jaar(teutoburgerwald)
0 x

Gebruikersavatar
StierHerman
Voormalig STN Lid
Berichten: 1126

Re: Dr pulley

Bericht#13 » 03 aug 2014, 09:55

heb gister een setje besteld van 6.5 gram. nog ff wachten tot ze binnen zijn en dan ben ik benieuwd hoe mijn tourros het gaat doen met deze slidingrolls.
0 x

Gebruikersavatar
Flügel2
Berichten: 66

Re: Dr pulley

Bericht#14 » 08 aug 2014, 03:20

Wouter in reactie op jouw die halve gram kunnen je vergeten Flügel loopt op orginele rollen gewicht 6,5 gr ik heb het met 6 gr dr Pulley geprobeerd maar ben daan vrij vlug van genezen voor mij is het nu gewoon 6,5 gr Dr pulley dan loopt ie het mooist. :D

En nu komt het mooiste volgens de heren van Dr pulley kan er nog wel 7 tot 7,5 gr in :lol: dus halve gr minder........ Ik weet het niet 8-)

Greetz,,

Marc&Flügel :mrgreen:
0 x
Vice President Scoot'n Angel
The Reggae Angel

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer