Trucker49 schreef:Grensgeval schreef:Ja ik heb het ook al vaker opgemerkt dat een beurtje bij een dealer best veel geld kost. Als je het zelf kunt na de garantietermijn dan kun je een hoop geld in de zak houden máár regelmatig onderhoud aan je scooter bijft een must als je hem lang aan de rol wilt houden.
In je opsomming van de verrichte zaken kwam ik iets tegen dat typisch is voor de GD
a band schuin afgesleten
tijdens de laatste paar tourtjes is dat verschijnsel bij de GD jong en oud diverse keren zichtbaar geweest maar niet bij alle GD's en waar dat nou aan ligt
We hebben er nog geen vinger op kunnen leggen, alleen een nieuwe a.band
Groet Herman
Een dikke kont
, zo vaak gezien als ik achter een GD reed.
Eenzijdige vering...het blijft een raadsel waarom de GD in 50 cc uitvoering geen dubbele vering heeft aan de achterkant
Het lijkt mij heel sterk dat het van de éénzijdige vering komt.Hier in Heerenveen rijdt,net als ik,op een Peugeot Elystar.Alleen het verschil tussen deze man en ik,dat de man +120Kg.weegt en ik -90Kg.
Ik rij geregeld achter hem,en de achterwiel staat heel recht,en nee niet haaks,ten opzichte van het frame.
Ik ben daarom juist ook van mening dat dergelijke zaken bij de leverancier van Kymco moet worden aan gekaart.
Grtz E1