Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendelijk.

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
HaagseTweet
Berichten: 1578

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#21 » 15 nov 2014, 09:31

Kijk zo wordt het hele verhaal steeds duidelijker en snap ik hem ook, en dan begrijp ik je verhaal en je reactie ook beter tonny.
0 x
Nu: Honda CBR1000F 1992
Voorheen:Peugeot Tweet 2015 R.I.P, Kymco Filly 50, Peugeot SV50, Honda SFX50 2-takt + Kawasaki ZZR-600

TK E

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#22 » 15 nov 2014, 10:07

Ik ben misschien een beetje onduidelijk geweest......maar er spookte van alles door mijn hoofd..........en als ik alles terug kijkt of denk dan kan ik alleen maar zeggen dat ik mij behoorlijk heb ingehouden..........en het scheelde niet veel of ik was begonnen met domino motor omver gooien........
Ook de gedacht om de helm door de winkel te gooien spookte ook door mijn hoofd.........als het dan geld moet gaan kosten dan maar met schade.......heb ik nog plezier ook.......
0 x

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#23 » 15 nov 2014, 10:33

Tonny

Je heb goed gehandeld. Als je je boosheid de overmacht had gegeven had het zeker verloren.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
the riding man
Berichten: 287

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#24 » 15 nov 2014, 10:54

Ik heb ook al een paar slechte ervaringen met dealers achter de rug. Niet in deze extreme mate, maar toch genoeg om van dealer te veranderen. Ik heb nu 1 goede gevonden. Maar binnenkort verhuizen we naar de kust en ik hou mijn hart vast om daar in de buurt mijn onderhoudsbeurten te laten overnemen door een dealer uit die buurt die ik weer niet ken (misschien valt het natuurlijk ook reuze mee, maar dat weet ik niet op voorhand)
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#25 » 15 nov 2014, 11:41

Hier in Enschede ook zo,n zaak,waar ik nooit meer kom
Van "t Slot Tweewielers
Mijn vorige scooter had ik daar eens naar toe gebracht,om de v snaar te laten vervangen
Een dag later had ik de scooter terug,ik rij naar Amsterdam,toen nog niks aan de hand
De volgende dag rij ik terug naar Enschede,ter hoogte van Muiden breekt de v snaar
Wat bleek,een prutser bij Van "t Slot,had de delen van de kickstarter,zo er in gepleurt
De v snaar is gaan schuren en is toen gebroken
Ik heb een auto van de ANWB moeten huren om thuis te komen,een motorzaak in Naarden heeft mijn scooter weer in orde gemaakt,het hele grapje koste me toen 159 euro
Van "t Slot wilde me toen afschepen met waardebonnen
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan,ik heb de kosten terug geeist
Maar idd,geen vriendelijke behandeling Tonny
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer