Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendelijk.

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
TK E

Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendelijk.

Bericht#1 » 13 nov 2014, 20:55

Gezien ik met aankoop van mijn nieuwe scooter (Kymco People S)(2013)) heb ik besloten om ook een nieuwe helm aan te schaffen........en om mijn verhaal niet te lang maken zal ik het zo kort mogelijk omschrijven wat mij is over komen.......
In totaal heb ik 3 nieuwe Helmen gekocht van het merk Scorpion
Scorpion Exo 500
Deze helm heb ik nu aan Casper gegeven......

Afbeelding[/url

Een Scorpion Exo 900 air
Deze gebruik ik nog steeds......

[url=http://postimage.org/]Afbeelding[/url

En een Scorpion Exo 910 air

[url=http://postimage.org/]Afbeelding


deze heb ik met veel korting kunnen kopen omdat de Exo 900 niet verkocht had mogen worden....dit omdat het een testmodel betroft die NIET verkocht had mogen worden.......hier ben ik achter gekomen omdat ik de leverancier heb gesproken toen ik ook hier een probleem mee kreeg.......

maar goed op dit moment van schrijven kook ik nog steeds.......van woede........ :evil: :evil:

Hoe het allemaal begon.......Samen met Casper naar een vriendin toe die in het Ziekenhuis ligt.....daar aangekomen kwam Casper tot de ontdekking dat zijn vizier niet recht meer dicht kon......en na het verwijderen van het vizier zag ik dat de verbinding (die de vizier vast moet houden) los was van de helm.....voordat ik nog meer kapot maakt had ik zoiets van nou dat wordt garantie...........dus vandaag gelijk uit het werk eten en op naar Amersfoort om te kijken van wat er aan de hand is........Nou bij binnenkomst werden we gelijk uitgemaakt van dat ik altijd alles sloopt.......
"Wat is er nou weer aan de hand".......dus ik mijn verhaal vertelt en hier werd gelijk op gereageerd van "dat kan niet en dit is moedwillig gesloopt"......
Na zeker 15 minuten van alles zwart gemaakt te worden heb ik met nadruk gezegd dat ik de helm achterlaat en ik deze volgende week wel op komt halen (zijn antwoordt) "ik gooi hem wel in de prullenbak)"..........hierop heb ik hem op rechten en plichten gewezen en ik verwacht en eis dat hier een oplossing voor komt........na lang discuseren is hij begonnen met het demonteren van het hulpstuk en wat bleek nou.......het hulpstuk zit vast met een schroef........LAAT NOU DAT SCHROEFJE LOS ZITTEN en meteen begon hij zich (ik denk) te schamen.........vanaf fabriek is het schroefje dus niet goed gemonteerd.........dus met een beetje loctide is het schroefje vast gezet en Casper kan zijn helm weer gebruiken........ook heeft hij zijn excuses aangeboden en die heb ik gedeeltelijk aanvaart........en het alles ergste vind ik dat wij gewoon zwart zijn gemaakt omdat wij altijd dingen slopen wat totaal niet waar is.......ik kan er niets aan doen dat bij normaal gebruik dingen kapot gaan......en als ik het sloopt koop ik wel weer een nieuwe toch........althans ik wel......

Maar al met al heeft dit voor mij een dusdanige smaak gegeven dat ik het er niet kan bij laten zitten......Ik ga contact opnemen met de leverancier van Scorpion en ik hou jullie hiermee wel op de hoogte van de afwikkelingen.......
Dus ik wil iedereen die motoren of andere dingen willen kopen doe dit niet bij Hofland Motoren gevestigd databankweg 4b in Amersfoort.......

TK E
Laatst gewijzigd door TK E op 14 nov 2014, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Eric L

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zeer klant onvriendel

Bericht#2 » 13 nov 2014, 21:29

Adem in.....adem uit.....adem in......adem uit.
Weer een beetje tot rust gekomen?

Deze verkoper heeft de zaak waarvoor hij werkt geen goed gedaan.
Ik zou het ook niet pikken om voor van alles uitgemaakt te worden.

Maar wel een lichtpunt is natuurlijk dat de helm gerepareerd is, toch?
0 x

Gebruikersavatar
Okocis
Voormalig STN Lid
Berichten: 870

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zeer klant onvriendel

Bericht#3 » 13 nov 2014, 21:36

Weer zo'n soort dealer, die eerst begint te piepen alvorens eerst naar de oorzaak te kijken en dan pas wat zegt. Maar ja, hij heeft zeker klanten genoeg, dus Tonny zoek gewoon een andere zaak waar dit beter gaat.

Groeten van Siem.
0 x
Ik nu een andere kijk op het leven heb.

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Bram
Voormalig STN Lid
Berichten: 296

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zeer klant onvriendel

Bericht#4 » 13 nov 2014, 22:52

Dat zijn gebeurtenissen die niet in je kouwe kleren gaan zitten Tonny, weten we alles van.
Wij hebben ook zo'n soort gelijke ervaring gehad met een scooterdealer in Ridderkerk.
Bij nieuwkoop ben je de koning, maar kom niet met een probleempje naderhand.
Helaas hebben zulk soort zaken een plaat voor d'r kop van hier tot Jericho.
Mijn advies, laat het lekker bezinken, en doe je ding.
We leven met je mee en probeer het zo gauw mogelijk te vergeten.
Is de koppijn niet waard zulke zaken.
groet Bram
0 x

Stephan

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zeer klant onvriendel

Bericht#5 » 14 nov 2014, 08:18

Maarrr.... een nieuwe People S??? Heb je die dan aangeschaft?
0 x

TK E

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zeer klant onvriendel

Bericht#6 » 14 nov 2014, 08:54

Stephan schreef:Maarrr.... een nieuwe People S??? Heb je die dan aangeschaft?


Ja in 2013.......sorry voor de onduidelijkheid......

Maar goed zéér slecht geslapen hierdoor en dit komt gewoon dat ik niet tegen onterechtheid kan.......
Kijk als ik iets kapot maakt is het mij eigen schuld en daar kan ik dan alleen maar van leren......maar als je beschuldigd wordt van iets en zij zeggen dat je dat dan zelf heb gedaan terwijl dit niet zo is.......daar kan ik heel slecht tegen........in de meeste gevallen kan ik het wel naast mij neer leggen maar in dit geval niet........

TK E
0 x

Tineke

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#7 » 14 nov 2014, 09:03

Tja, ik weet hoe het voelt. Ben nog niet zo lang geleden in twee verschillend winkels (die niets met scooters te maken hebben) als stront behandeld. Ik voel de boosheid gewoon weer opkomen nu ik dit schrijf. Zoals Eric zegt adem in en adem uit......
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#8 » 14 nov 2014, 09:50

tja macht of misplaatste macht is een gemeen goedje tegenwoordig
iedereen met een inschrijfnummer van de kamer van koophandel en dus een bedrijfje heeft vind zich de koning
terwijl ik dus uit het verhaal lees dat als hij eerst eens had onderzocht wàt er stuk was hij gelijk dit hele verhaal had kunnen voorkomen
en het is natuurlijk ook zo dat er van 2 kanten aan die mensen word getrokke wij willen het liefst weer een nieuwe helm mee hij moet misschien door zijn verplichting als dealer van dat product tijd en geld steken wat hij er niet weer uit krijgt enz.
ik vind( en daarom heb ik nog geen kymco grand dink handel) dat je altijd moet zorgen voor een tevreden klant wel in redelijkheid natuurlijk.
ik heb het zelf gehad met mijn laatste grijze grand dink s die reed gewoon anders dan al die andere..
zeg jij dan ,aar als de banden goed zijn het motortje goed draaid en eigenlijk alleen het gevoel zegd dat het zo is...
ingeruild en toen bleek het frame gescheurd...

ben ik blij dat ik dit verhaal had gezegd in alle eerlijkheid..
zo wil ik zlef ook behandeld worden echte ris dat tegenwoordig ver te zoeken..
niet kwaad worden de langste adem hebben en uiteindelijk komt het bij je terug zeker weten!!!
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
motormuis
Voormalig STN Lid
Berichten: 6024

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#9 » 14 nov 2014, 09:54

oo oo oo ..... wat een gedoe allemaal. Erg vervelend. Heb er eigenlijk geen goede woorden voor.

Mtvrgrt kees
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: Hofland Motoren uit Amersfoort.....zéér klant onvriendel

Bericht#10 » 14 nov 2014, 10:39

Das niet netjes van die motorzaak dat zijn valse beschuldigingen naar een persoon werpen terwijl ze niet eens weten hoe het is gekomen het is jammer van zo'n oordeel van die zaak wij als klant staan naast de kant en kunnen niets meer je had met het programma radar moeten komen. :twisted:
0 x
Afbeelding Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer