Betrouwbare Kymco dealer Twente

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#1 » 17 mei 2015, 18:56

Avond saam!

Ik heb een nieuwe Kymco People S gekocht bij een bepaalde dealer (wél een officiële...) en binnenkort krijgt hij daar zijn 1000 km beurt omdat dat bij de koop in zat. Om niet nader te noemen redenen wil ik na die beurt niet meer terug naar die dealer wegens bepaalde omstandigheden en zoek ik een betrouwbare vakman in de omgeving van Twente. Ik ben best bereid een eindje te rijden, omdat kwaliteit en vakmanschap nou eenmaal best beloond mogen worden. Heeft iemand een idee waar ik terecht kan? Het mag zowel een beunhaas als een officiëel erkende handelaar zijn...
Laatst gewijzigd door Broertie op 17 mei 2015, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Eric L

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#2 » 17 mei 2015, 18:59

Heb je daar een ritje van 55 tot 60 kilometer voor over?
Dan kan ik mijn dealer/werkplaats aanraden.
Neem gerust maar eens contact met hun op.

http://www.massink.nl/
0 x

Gebruikersavatar
De Stofzuiger
STN Tourbuffel
Berichten: 1280
Contacteer:

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#3 » 17 mei 2015, 19:03

Kroeze Tweewielers in Glanerbrug is een goede zaak,en anders Freddy,s in Enschede
Niet naar Van ,t Slot in Enschede gaan,die belazeren de boel
Succes
0 x
Welcome to the rest of your life

Afbeelding

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#4 » 17 mei 2015, 19:15

Eric L schreef:Heb je daar een ritje van 55 tot 60 kilometer voor over?
Dan kan ik mijn dealer/werkplaats aanraden.
Neem gerust maar eens contact met hun op.

http://www.massink.nl/


Heb al meerdere positieve reacties gehoord over massink, is daar dit jaar niet een meeting? Ik zal eens verder gaan informeren, bedankt voor de tip!
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#5 » 17 mei 2015, 19:21

Jan-Stender schreef:Niet naar Van ,t Slot in Enschede gaan,die belazeren de boel
Succes


Wat heeft de firma Van 't Slot gedaan dan wat niet door de beugel kan?
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

TK E

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#6 » 17 mei 2015, 19:27

Broertie.....wat heeft jou dealer gedaan om niet meer terug te gaan......dat zou ik best eens willen weten.....misschien wel handig voor evt. andere leden......en is er zo wie zo geen oplossing......
TK E
Laatst gewijzigd door TK E op 17 mei 2015, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Stephan

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#7 » 17 mei 2015, 19:29

Persoonlijk ben ik voor de recensies van een scooterdealer. Dat kan plus en minpunten opleveren.
Waar ik voor wil waken is dat er eenzijdige ervaringen een dealer alleen maar negatieve beoordelingen oplevert.

Soms zijn ook de klanten een bespreekbaar punt. Als er echt concrete aanwijzingen zijn voor "vreemde handelingen" dan kan dat vermeld worden.

Het is puur omdat ik wil voorkomen dat welwillende dealers in een negatief daglicht worden gesteld terwijl het gaat om een eenmalige ervaring.... ;)
0 x

Blurayfreak

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#8 » 17 mei 2015, 19:40

Mijn dealer had ook een negatieve reactie gehad,en ik heb een aanvaring met hem gehad,maar we zijn volwassen mensen en hebben goed gepraat,ik heb er nu mijn nieuwe scooter besteld en gaat goed komen bij hun.
0 x

Gebruikersavatar
Broertie
Berichten: 99

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#9 » 17 mei 2015, 19:43

Even een snelle reactie:

Ik heb expres de naam van de dealer niet genoemd en ook de reden niet waarom ik niet naar die ene dealer terug wil, dus ik berokken niemand enige schade, ik ken mensen die ook bij die bewuste dealer zijn en die spreken er positief over, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel, wat niet weg neemt dat ík niet naar hem terug wil en dat brengt ons naar de vraag waar dit topic om gaat: de goede dealer in de omgeving van Twente....
Laatst gewijzigd door Broertie op 17 mei 2015, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Met vriendelijke groet,

Broertie

TK E

Re: Betrouwbare Kymco dealer Twente

Bericht#10 » 17 mei 2015, 19:44

Oke.....net even gekeken naar (ik denk jou dealer)....... Maar er staan genoeg 2e handse scooters....
Laatst gewijzigd door TK E op 17 mei 2015, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer