Storing remlicht / starter niet aan rechter hendel New Dink

Forumregels
De in deze rubriek geschreven reviews betreffen de persoonlijke meningen en ervaringen van individuele leden en zijn niet representatief. Zowel de STN als haar Bestuur accepteren in deze geen verantwoordelijkheid noch aansprakelijkheid.
Gebruikersavatar
Groen
Berichten: 32

Storing remlicht / starter niet aan rechter hendel New Dink

Bericht#1 » 03 jan 2017, 22:56

Gisterenochtend wilde ik na de kerstvakantie mijn Dinky weer starten, moest weer aan het werk dus rijd ik mijn Dinky door de poort naar buiten draai het contactslot om, houd mijn duim op de starter en knijp de rechter rem in ..... niets,
Ook zag ik mijn remlicht niet oplichten ( controleer ik altijd voordat ik weg rijd, je kan niet voorzichtig genoeg zijn hier in Den Haag ).Linker rem indrukken met de starter en in één keer starten en een remlicht, en dat na een weekje vakantie.
Vandaag na het werk even bij mijn scooterdealer langs, zat me toch niet lekker.
Binnen 5 minuten het probleem gevonden en opgelost, de schakelaar rechts had het begeven, nieuwe erin en kon weer veilig op weg.
Geweldige service hier van mijn dealer in Den Haag , voor die gene die het willen weten waar hij zit ,stuur maar een PB dan geef ik het adres van deze super dealer.

Ook nog een nieuwe systeemhelm gekocht, de oude die ik had was inmiddels ook al weer over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen.


Groetjes Erik
4 x
Nu: 10-2016 Kymco New Dink 50
Voorheen:2008-2016 ZNEN RETRO, jeugd nostalgie: Vespa Piaggio Ciao, Honda SS 50, Vespa Boxer

Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Storing remlicht / starter niet aan rechter hendel New Dink

Bericht#2 » 04 jan 2017, 01:24

Foto van de helm ? Is het een groene ? :-)
0 x

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 818

Re: Storing remlicht / starter niet aan rechter hendel New Dink

Bericht#3 » 04 jan 2017, 10:33

Topic verplaatst naar de juiste rubriek. Erik, je mag de dealer zeker met naam en toenaam noemen hoor! Daar hebben we allemaal wat aan.
1 x
Groeten van Marc & Nel

Piaggio MP3 500 HPE (2021-)
Kymco New Dink (2015- 2021)
AGM VX50 (2014-2015)
Aprillia Habana (2000-2014)
Solex Oto (1983- )
Yamaha DT 50 (1982-1985)
Tomos 4 TL (1981-1982)

Langste rit solo op 1 dag: 473 km (09-08-2015)
Langste rit met Nel achterop op 1 dag: 346 km (24-07-2016)

Gebruikersavatar
Groen
Berichten: 32

Re: Storing remlicht / starter niet aan rechter hendel New Dink

Bericht#4 » 04 jan 2017, 10:45

@Amendoim, nee het is geen groene systeemhelm geworden :rlol:
Het is een mat zwarte geworden, een groene systeemhelm hadden ze niet in mijn maat.
Met een extra zonnescherm aan de binnenkant. niet dat ik deze nu direct nodig heb met het geweldige weer, maar ben alvast voorbereid op de zomer.

Lees net dat ik "reclame" mag maken ( wilde dit niet zomaar doen), maar voor die gene die het willen weten
http://www.vermeulen-tweewielers.nl/
Mandarijnstraat 10 Den Haag :thumbsup:

Gr. Erik
Afbeelding
0 x
Nu: 10-2016 Kymco New Dink 50
Voorheen:2008-2016 ZNEN RETRO, jeugd nostalgie: Vespa Piaggio Ciao, Honda SS 50, Vespa Boxer

Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Ervaringen met Dealers, Winkels, Leveranciers etc. (Reviews)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer