Een nieuwe scrambler 50!

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Een nieuwe scrambler 50!

Bericht#11 » 04 apr 2020, 22:49

Hoi! Frits,
Veel plezier op het STN Forum en met je stoere brommotor. :thumbsup:
Gebruik je hem voor woon/school ritten, of vooral in je vrije tijd te toeren?
Groet uit Maassluis,
Jan-H
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bassie vol gassie
Berichten: 9

Re: Een nieuwe scrambler 50!

Bericht#12 » 07 apr 2020, 11:44

Yess een scrambler rijder erbij :thumbsup:
Welkom
1 x

Gebruikersavatar
Stiel
Berichten: 85

Re: Een nieuwe scrambler 50!

Bericht#13 » 07 apr 2020, 21:27

Supergaaf ding blijft het. Ik kan helaas weinig video's van de scrambler vinden op Youtube en aanverwanten. Ik zou het wel leuk vinden als een van de scrambler eigenaren een korte video kan/wil plaatsen van het geluid en de acceleratie. (nee heb je, ja kan je krijgen)
1 x
"Vraag je niet af waarom een clown zich als clown gedraagt. Vraag je af waarom jij naar het circus gaat."

Gebruikersavatar
Bassie vol gassie
Berichten: 9

Re: Een nieuwe scrambler 50!

Bericht#14 » 10 apr 2020, 16:36

Stiel schreef:Supergaaf ding blijft het. Ik kan helaas weinig video's van de scrambler vinden op Youtube en aanverwanten. Ik zou het wel leuk vinden als een van de scrambler eigenaren een korte video kan/wil plaatsen van het geluid en de acceleratie. (nee heb je, ja kan je krijgen)


Hoi Stiel,
Ik zal proberen een review te maken. Ik heb het vandaag geprobeerd alleen dat leek nog nergens op :? . Ik zal het ergens deze week wel nog een keer proberen, wie weet of het dan wel lukt :lol:
1 x

Gebruikersavatar
Stiel
Berichten: 85

Re: Een nieuwe scrambler 50!

Bericht#15 » 10 apr 2020, 21:45

Bassie vol gassie schreef:
Stiel schreef:Supergaaf ding blijft het. Ik kan helaas weinig video's van de scrambler vinden op Youtube en aanverwanten. Ik zou het wel leuk vinden als een van de scrambler eigenaren een korte video kan/wil plaatsen van het geluid en de acceleratie. (nee heb je, ja kan je krijgen)


Hoi Stiel,
Ik zal proberen een review te maken. Ik heb het vandaag geprobeerd alleen dat leek nog nergens op :? . Ik zal het ergens deze week wel nog een keer proberen, wie weet of het dan wel lukt :lol:


Dank voor de moeite! :thumbsup:
2 x
"Vraag je niet af waarom een clown zich als clown gedraagt. Vraag je af waarom jij naar het circus gaat."

Gebruikersavatar
Frits063
Berichten: 11

Re: Een nieuwe scrambler 50!

Bericht#16 » 20 mei 2020, 22:14

Jan-H schreef:Hoi! Frits,
Veel plezier op het STN Forum en met je stoere brommotor. :thumbsup:
Gebruik je hem voor woon/school ritten, of vooral in je vrije tijd te toeren?
Groet uit Maassluis,
Jan-H


Hoi Jan! School is voor mij nog geen 5 minuutjes fietsen, maar soms ga ik er wel mee naar school. Als ik bijvoorbeeld erna met vrienden ga brommeren. Vooral voor de fun dus!! Maar ik rijd er heel veel op. Zeker nu met het lekkere weer! :D :sct1: :sct1:
1 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer