Hallo allemaal en goedemorgen,
Ik ben Jerry en een gepensioneerde bestuurder bij het GVB in Amsterdam. Ik geniet al zo'n 3 jaar van mijn rust en
heerlijk lui na 49 jaar gewerkt te hebben. 42,5 jaar bij mijn laatste werkgever en dat was eigenlijk te lang. Maar goed, ik heb het gered. Wellicht vertoeven hier meer gvb'ers (?). Ik heb zo'n 38 jaar scooter gereden, verschillende merken gereden waaronder ook de eerste Kymco Dink voor mijzelf. Na de diefstal van de eerste scooter meestal tweedehandsjes gereden. Altijd kleine scooters ivm klein vrouwtje. Altijd smoel gehad op een jongere versie van de Dink en eind vorig jaar zag ik een mooie Grand Dink advertentie en die ook gekocht. Kon het niet laten! Schoongemaakt en langzaam aangepast. Zo zit er weer een (duur) origineel windscherm op. Het grote scherm was kapot. Ingescheurd bij de bevestigingen. De koffer iets naar achteren gezet en de spiegels opgeknapt. Een usb aansluiting gemonteerd. Een kabel was nog aanwezig. Telefoon en camera plek. Hij staat in de woonkamer mooi te zijn en wordt verwend met extraatjes. Zo af en toe rij ik een rondje in de buurt maar dat wil ik vaker gaan doen. Ik ben in ieder geval blij dat ik er nu 1 heb! Jarenlang willen hebben. Ik kocht mijn scooters meestal bij DAM Tweewielers (Osdorp) en daar bleek deze Dink ook vandaan te komen.
Tot zover even.