Aangezien gewenst én netjes zal ik mij hierbij even voorstellen.
Ik ben Mash-a-go-go

Ik ben 52 jaar, woon in Die Mauie Stad achtâh de Dùinâh en sinds begin juni voor het eerst sinds mijn zeventiende weer in het gelukkige bezit van een heuse schakelbrommer. Een Mash Dirt Track om precies te zijn. De brommer komt uit 2020, heeft rond de 13000 kilometer gelopen en zal zeer binnenkort zijn eigen topic krijgen. Het werd een Mash omdat die er nog wél leuk uitziet en toch de stad in mag. Den Haag hanteert een milieuzone voor bromfietsen en alles ouder dan 2010 mag niet in de stad rijden.
Ik ben technisch hobbyist, vroeger voornamelijk met auto's maar nu dus weer met een brommer. De aanschaf was nodig ivm de aanstaande verhuizing van mijn werkgever, waardoor de woon-werk afstand net te groot werd om leuk te zijn op de fiets. Afgezien daarvan is het rijden van een brommer ook weer erg leuk. En naast het rijden is zelfs het sleutelen wel weer grappig, al kan mijn lijf daar wat minder goed tegen met een slechte rug, slechte knieën, ellebogen en polsen. Maar we doen ons best. Het sleutelen is nodig omdat A) de brommer nogal een tijd heeft stilgestaan (al is dat probleem inmiddels wel getackeld) en B) het zo'n @%$&(@! euro 4 carburateur heeft. Een vervangende carb is onderweg...

Maar goed, dat is op zaken vooruit lopen.
Ik heb ook nog hobbies: drummen, lezen, concerten bezoeken, autorijden, bus rijden (iets met hobby en werk), sleutelen, wandelen met de hond, rommelen met computers en, nieuw in dit theater: brommers verbeteren

Nou, aangenaan en tot lezens dan maar!