Even voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: Even voorstellen

Bericht#21 » 01 apr 2019, 08:12

Mooi ding zo’n devil, maar of deze nou geschikt is om 50km per dag te gaan rijden...
Maar ik ben benieuwd!
0 x

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: Even voorstellen

Bericht#22 » 01 apr 2019, 11:19

Beste Mug ,

Gefeliciteerd met je devil .
Ik heb er 1 gehad , meteen 55km cdi geplaatst ,rijdt veel beter !.
Het is een prima motorblok ,je moet wel opletten dat de dealer alle bouten(tjes) controleert ,omdat bij mij veel te los zat ,(oa boutje schakelpedaal ,cilinderkop uitlaatmoeren enz.)
Ik heb er met veel plezier op gereden !.
0 x

Gebruikersavatar
Mug
Berichten: 13

Re: Even voorstellen

Bericht#23 » 01 apr 2019, 17:15

Ik kan m vanavond ophalen, loop ik gelijk de belangrijkste zaken even na. Want heb dan nog 60 km voor de boeg.
0 x

Gert-Jan
Berichten: 27

Re: Even voorstellen

Bericht#24 » 01 apr 2019, 17:24

Hartelijk welkom en succes met de aanschaf.
Ik heb net 1 week de CafeRacer en wat Niksnut zegt kan ik mij geheel bij aansluiten.
Alles moet gewoon ff wennen als je er voor het eerst op rijd (heb 30 jaar geleden op een Kreidler RMC gereden) en nu de Caferacer die een stuk zwaarder qua gewicht maar dat rijd echt zalig.
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Even voorstellen

Bericht#25 » 01 apr 2019, 18:31

Mooi ding! Devil was ook mijn eerste keus, toch voor een caferacer gegaan vanwege mijn lengte en omvang.

Veel plezier ermee!
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: Even voorstellen

Bericht#26 » 01 apr 2019, 19:55

mug ,dit was de mijne
Afbeelding
ben benieuw naar je eerste 60 km ?
0 x

Gebruikersavatar
Mug
Berichten: 13

Re: Even voorstellen

Bericht#27 » 02 apr 2019, 08:18

Zo. De eerste 69 km staan er op. Best wel even wennen. Was een kleine 25 jaar dat ik voor t laatst op een brommer met versnellingen had gereden. Wat problemen met het starten via kik start onderweg, maar aanlopen ging prima. Wel even wennen met de route, was even zoeken om den Bosch uit te komen. Daarna via het land van Maas en Waal door de Betuwe richting Rhenen en via de Grebbeberg naar Wageningen. Ik denk dat t een mooie route was, maar het was flink donker dus heb niks gezien. Eerste indrukken. Rijd soepel, trekt lekker door. Terugschakelen van 5 naar 1 werkt niet bij stilstand, dit lukte me alleen rollend. Nu nog even oefenen met de kickstart. Dat lukt me nog niet.
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Even voorstellen

Bericht#28 » 02 apr 2019, 09:20

Neutraal zetten en koppelingshevel los. Ik heb het ook een half uur geprobeerd met de koppeling in... :lol:
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
george
Berichten: 115

Re: Even voorstellen

Bericht#29 » 02 apr 2019, 10:02

mijn ervaring met kickstarten was dat je geen of een heel klein beetje gas geeft !.
Dus niet half of vol gas ,want kreeg hem dan niet aan .
0 x

Gebruikersavatar
djvjoverlink
Berichten: 40
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht#30 » 02 apr 2019, 12:29

welkom op het stn forum!

ik heb net 2 maand geleden me agm caferacer Base (2016) ingeruild voor een mash fifty.
waarom? ik had mijn agm al wel een beste tijd (2jaar ongeveer) en met mijn rijgedrag (woon-werk winter-zomer) rijd ik dus elkedag en het helejaar door met dat ding door weer en wint. en daar zijn ze eiglijk niet voor gemaakt.
ik heb het dus voor mekaar gekregen om die agm in 2 jaar helemaal af te rijden.
maar ik kan hem je wel zeker aanraden. ik vond het een heerlijke brommer.


tips van mij.
1. ga hem niet voor woon werk verkeer gebruiken tenzij je elke 2 jaar een nieuwe wilt kopen.
2. houd hem goed schoon. vuil kan er aan vast bakken. ik kreeg op het gegeven momend me spaken niet meer schoon. zelf niet met staalborstel.
3. controleer regelmatig olipijl. dit kan doormiddel van klein peilstokje rechts in het blok. en om ongeveer 500 tot 1000 ff verversen. als je alle onderhouds beurten laat doen bij een dealer doen zij dat voor Je.
4. vervang alle bouten voor rvs. deze roesten vrij snel.
5. op lanere duur gaan je banden ook slijten en dat is alleen maarmooi want de algemene indruk van die banden is dat ze vrij glad kunnen zijn.

veel kilometers gewenst.

groet rens
0 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer