Marc, Sym Fiddle 2

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#11 » 05 aug 2019, 17:35

HugoH schreef:
marc228 schreef:Leeftijd, SR was uit 2011, 16000 km en een 2x gestolen. Had deze als brom gekocht, vorig jaar laten omkeuren naar Snor en nu vernomen dat ik volgend jaar als snor op de weg moet en helm op , dus ipv van WEER terug keuren een nieuwe Sym Fiddle gekocht.


Jeetje, twee keer gestolen ... Maar goed, ik zit er ook aan te denken om van snor naar brom te gaan. En die Fiddle 2 is leuk geprijsd, vind ik zelf. Maar ik weet nog niet of ik van 16 inch naar 12 inch wielen wil gaan.


14" is idd een betere middelmaat, maar een goede schokdemper van YSS bv helpt enorm ;)
Heb ik tot nu toe op alle sym's gehad :)
van brom naar snor was nog leuk te betalen, andersom is een stuk duurder.Ik was toen 54,- voor keuring en 28 voor kenteken.
0 x

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#12 » 05 aug 2019, 17:36

Jerry schreef:Welkom Marc... Keertje touren?


hahahaha yeah...
0 x

Gebruikersavatar
Ecstechneut
Berichten: 171
Contacteer:

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#13 » 02 sep 2019, 20:59

Erg Jammer van Marc

een negatieve recensie geven op mijn bedrijfs-facebook pagina.
omdat ik hem niet wil/kan helpen met zijn scooter.
hij wilt om 1300 smiddags binnen komen en gelijk geholpen worden. dat kan ik in mijn bedrijf niet waarmaken en zeker niet de kwaliteit bieden waar wij voor staan.

ik vind dit erg jammer van hem.
2 x
Sym Symphony ST (pink Lady)
Harley fxstc 124cui
Big Dog ridgeback 117 cui
Sym Joymax 300Z

ECS CLC diagnostician

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#14 » 02 sep 2019, 21:57

Ecstechneut schreef:Erg Jammer van Marc

een negatieve recensie geven op mijn bedrijfs-facebook pagina.
omdat ik hem niet wil/kan helpen met zijn scooter.
hij wilt om 1300 smiddags binnen komen en gelijk geholpen worden. dat kan ik in mijn bedrijf niet waarmaken en zeker niet de kwaliteit bieden waar wij voor staan.

ik vind dit erg jammer van hem.


Iedereen die al eens bij Allbike is geweest, kan beamen dat de service en het uitgevoerde werk perfect zijn.

Inderdaad jammer dat "Marc" geen geduld heeft om normaal een afspraak te maken om onderhoud uit te laten voeren.
Hij schreef al toen hij zich voorstelde dat hij last heeft van OCD, en weinig tot geen geduld heeft.

quote Marc:
Dit met mijn ocd... Pfff
Als bepaalde dingen niet zo werken zoals ik wil dat het moet werken... kicked mijn ocd in
einde quote

Daarom zou ik me van zijn negatieve reactie niet te veel aantrekken.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#15 » 03 sep 2019, 11:55

hmm de positieve reactie s zullen vlot die ene negatieve doen verwateren.
echter is een ieder verantwoordelijk voor zijn of haar openbaar gedrag ocd of pddnos of adhd weet ik veel welke stoornis aandoening je hebt ik heb zelf in mijn gezin meerder..euh bijzonderheden maar dat is aanpassen en lastig genoeg .. juist dan moet je goed weten hoe en wat op het www.!
dus als hij on terecht commentaar heeft. is dat zijn verantwoording.
vergeet niet dat mocht hij bij een concullega aankloppen, die van zijn bevindingen over jou zaak weet hij misschien daar ook voor een dichte deur komt te staan.
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#16 » 03 sep 2019, 21:48

:welcome2:
0 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#17 » 04 sep 2019, 00:35

Henk misschien handig als je EERst goed mee krijgt hoe en wat... KS kan iedereen wel ;)
@allbike, lees eerst eens alle mailtjes terug....Nergens maar ook NERGENS staat:
ik kom om 13 uur en wil meteen geholpen worden...beetje raar...
u type:
Beste Marc

twee a drie dagen van te voren is doorgaans wel goed.

ps: als je sym de ene keer 53 en de andere keer 59 rijd is er ergens iets niet goed. sym scooters behoren zeer constant te rijden.

Met vriendelijke groeten,

Tim Koning

ik mail woensdag (1 week eerder) met de vraag kan ik woensdag langs komen rond 13 uur... nietwaar ?
waar in mijn mailtjes staat ik wil meteen geholpen moet worden, ik moet 120 km(heen) rijden ervoor dus ik wil een busje huren en de scooter afdropen.... en om dit te huren moet ik wel weten dat ik deze kan kan afdropen...
" ik ging ervan uit, ik drop deze af rond 13 uur en eind van de middag zou deze wel klaar kunnen zijn."
Dit had ook gecommuniceerd kunnen worden van jullie naar mij toe.
Zo van, woensdag is het te druk bv, zoals je ook zei over de zaterdag, kan niet garanderen dat deze dan klaar is etc etc, kan ik daar rek. mee houden en evt de bus langer huren.
Maar misschien doen wij het in Brabant anders ;)
Dus op de FB vraag raad u allbike aan ? Ben ik gewoon eerlijk geweest.
0 x

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#18 » 04 sep 2019, 00:40

En ja mijn OCD /add speelt zeker een rol, koop je een "nieuwe" scooter, 1 dealer (in Brabant) zegd ja dat hobbelen is normaal ... WAT....hahahaha.
Andere verteld zet er een grotere sproeier in... oke dan... blijft er weinig vertrouwen over.
Dan heb ik "vroeger" netjes de bromfiets opleiding in boz gedaan en als iets waar ik plezier in heb niet zo werkt zoals ik wil dat dit werkt... Pffff....en daarnaast moet ik 5 x per week dialyseren en vertik het om met de taxi te gaan, dit kost me 1 uur per dag extra.

Ander ding is.... mijn hobbelen is opgelost, niet dankzei mijn lokale dealers.
0 x

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#19 » 04 sep 2019, 00:47

@tomosje , zeker waar, al kom ik sinds ik 14 jaar was niet meer voor reparatie's bij dealers :)
dit stomme ecs gebeuren las ik telaat, dus moet wel langs een dealer voor de software aanpassing,
Zou dit niet kunnen ook geen probleem, Sym de deur uit en een Piaggio met vervangbare ecs erin ik doe niet moeilijk hoor.
maar het is wat kort door de bocht, ik heb een mening maar mag die niet geven ?
Ik zei alleen dat ik geen afspraak kon maken op FB that it, dan zijn er personen die het nodig vinden om te reageren en indirect weer een reactie uitlokken.
Ik heb niets gezegd over de zaak zelf, alleen dat een afspraak maken voor mij niet lukte that it.
0 x

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Marc, Sym Fiddle 2

Bericht#20 » 04 sep 2019, 00:58

Heb het al verwijderd op FB, wist niet dat alleen positieve dingen geplaats mogen worden ;) iedereen weer happy :)
0 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer