Raw50 komt weer terug

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Retrodriver68
Berichten: 51

Raw50 komt weer terug

Bericht#1 » 20 aug 2020, 18:56

Na 2 week mijn nieuwe brommer te hebben en bijna 700 km te hebben gereden kan ik hem morgen weer ophalen van zijn eerste beurt. Zodra hij er weer is wil ik er weer op uit om te toeren en fotos te maken.
Verder heb ik er een nieuwe CDI/ECU in laten zetten, maar mij is verteld dat het alleen maar onbegrensd kan bij mij euro 4 brommer. Dus ik ben benieuwd naar de snelheid.
Verder ben ik nog op zoek naar zijtassen voor de bromfiets, denk aan een paar motortassen en dan maak ik er zelf even beugels voor.
Iemand ervaring met een onbegrensde ecu op de nieuwe raw50 hanway?

Wordt vervolgd
1 x

Gebruikersavatar
Retrodriver68
Berichten: 51

Re: Raw50 komt weer terug

Bericht#2 » 21 aug 2020, 18:52

Beste mensen,


De Raw50 is weer terug en heeft zijn eerste beurt gehad. Rijdt ca 55 km gps nu en kan weer even vooruit.
Net maar even lekker een stukje gereden.
Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Raw50 komt weer terug

Bericht#3 » 28 aug 2020, 14:11

Ik had met mijn 50CC blokje een onbegrensde CDI. Die heb ik er meteen in gezet toen ik de brommer nieuw had.
Achteraf had ik beter wat langer begrensd kunnen rijden omdat ik in het begin nog niet zo goed kon schakelen.
Het kwam dus voor dat ik in een te lage versnelling schakelde, en zo het blok een hoop toeren liet maken.
Bij veel omgevingsinput vergat ik ook wel eens het gas los te laten als ik de koppeling indrukte... :oops:
0 x

Gebruikersavatar
easy rider
Berichten: 26

Re: Raw50 komt weer terug

Bericht#4 » 03 sep 2020, 11:57

Ik rijd ook onbegrenst, maar nooit veel harder dan GPS 55 km/h. Daarboven loeit het blokje helemaal. Maar je kan hem wel lekker ver doortrekken.
0 x
Hanway RAW 50 - 2018
Suzuki GS 500 E slingshot - 1990
Volvo 144 - 1974
Ford Taunus tc1 coupé - 1973

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer