voorstellen aan nieuwe leden.

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#1 » 16 aug 2021, 12:08

Hallo alle nieuwe leden van de STN Nederlandse tourclub door de jaren heen.
Ik ben Kuya. een oud lid van de STN scooter tourclub, de meeste oude leden kennen mijn waarschijnlijk nog wel als ze nog diep kunnen graven in het verleden.
Er is in deze tijd veel gebeurd zo als de wel bekende corona virus waar niemand op heeft zitten te wachten, dit heeft ons toch wel het nodige aan activiteiten gekost.
Nou is mijn vraag hoe gaat het met het clubje en oude leden zijn er misschien wat van overleden die ik goed heb gekend maar hoop dat ze nog onder ons zijn, we worden er ten slot per rekening niet jonger op.
Aan deze kant in het Oosten dicht tegen de Duitse Grens aan gaat alles gewoon door.
we willen ook even de groeten aan de beheerders Edwin cq Amedomian en zijn kompanen ik weet de namen niet meer dan is dit het eenvoudigste manier om het zo even te zeggen.
Nou ik wens jullie nog een fijne vakantie toe als die al niet op is gemaakt.
Ik zou zeggen scooter ze voort en misschien zien jullie mijn nog wel een keer op een meeting kan er geklets worden met oud en nieuwe leden.
Ik zou zeggen neem er nog een :cheers:
4 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 818

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#2 » 16 aug 2021, 14:46

Leuk je weer eens te zien. Misschien in de toekomst een toertje.
0 x
Groeten van Marc & Nel

Piaggio MP3 500 HPE (2021-)
Kymco New Dink (2015- 2021)
AGM VX50 (2014-2015)
Aprillia Habana (2000-2014)
Solex Oto (1983- )
Yamaha DT 50 (1982-1985)
Tomos 4 TL (1981-1982)

Langste rit solo op 1 dag: 473 km (09-08-2015)
Langste rit met Nel achterop op 1 dag: 346 km (24-07-2016)

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#3 » 16 aug 2021, 16:16

Ja hoor....een "oude" bekende....welkom terug!

;) Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#4 » 01 sep 2021, 09:01

Hallo jo hoe is het .alles nog bij het oude of hebben er veranderingen plaats gevonden. in de loop der jaren.
0 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#5 » 01 sep 2021, 16:27

Zoals met alles...met iedereen...en overal hebben er in de loop van de jaren veranderingen plaats gevonden.
Maar...we gaan niet klagen en genieten zeker nog van de dingen die we nog doen kunnen!

En voor de rest, lees de onderste regel!

:crazy: Jo
0 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#6 » 03 sep 2021, 19:28

Hey Hans! Ouwe rocker! Wij vergaan nooit, hè? ;-) Zal wel aan al die sambal liggen, daar gaat alles kapot van, beter dan vaccinaties :-D
0 x

Gebruikersavatar
kuya
STN Tourbuffel
Berichten: 1912

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#7 » 24 jan 2022, 12:24

Sorry dat ik zo laat reageer ,ik kon niet meer op het form komen waar dat nu aan heeft gefaald is nog een raadsel.
Maar goed we zijn er weer.
Ja zeker Edwin dat lig ook aan de hete sambal dat houd ons gewoon op de been. Daar kan die corona niet tegen op, we hebben hier maar een variant en dat is de sambal variant .Dat gelul allemaal met je moet je laten vaccineren allemaal onzin en nu moeten ze een booster haalen wanneer zijn ze klaar met spuiten nooit telkens komt er een nieuwe variant bij .de laatste variant die noemen we de Titanic dat is de laatste variant, daar aan gaan we met zijn allen ten onder. :cheers:
1 x
Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#8 » 26 jan 2022, 08:31

Mogge Hans :-) Zo, we leven allebei nog. In mijn geval is dat volgens sommigen een hele slechte ontwikkeling :-D Maar iets met onkruid en zo ;-)

Het forum is een tijdje minder goed bereikbaar geweest vanwege allemaal technische problemen maar die zijn nu opgelost en fijn dat je de weg naar ons weer hebt gevonden :-) We zijn ook weer volledig "einsatzbereit" zeg maar, zoals ze in jouw buurt zeggen ;-)

Voor zover ons bekend zijn we niemand kwijtgeraakt aan Tante Corrie, zowel niet van de oude als de huidige leden. Gelukkig maar, natuurlijk. En verder maken we hier bij de STN nul onderscheid tussen mensen die wel of niet een prikje gehaald hebben, dat moet iedereen zelf weten in overleg met zijn of haar eigen arts(en). Misschien wordt het wat lastiger tours en meetings organiseren als die QR niet wordt afgeschaft, maar we gaan niemand bij voorbaat (of nabaat) uitsluiten. Dan zoeken we wel wat anders om te eten of te drinken en gezellig samen te kunnen zijn. Snackbars blijven sowieso toegankelijk en nu straks het weer weer beter wordt, kunnen we ook overal in de buitenlucht terecht, bijvoorbeeld voor een picknick.

En, heb jij nog iets spannends meegemaakt sinds de laatste keer ? :-)
0 x

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: voorstellen aan nieuwe leden.

Bericht#9 » 26 jan 2022, 09:38

Welkom terug!!!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer