Even voorstellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Edje555
Berichten: 47

Even voorstellen

Bericht#1 » 13 okt 2022, 18:09

Hallo allemaal,

52jaartjes fris met de naam Erwin en rijdt sins augustus weer een Kymco New Dink 50cc 4T uit 2016 (ahum 70cc) met orginele vario en rollers dus loopt op de teller max 58km maar trekt lekker vlot op voor een 4T en dit na 24jaar geen brommer meer te hebben gereden toch weer aan de scheur.
Inmiddels sins de aanschaf al weer 1100Km op de Dink gereden met mooi weer zondagen, het was wel even wennen de nieuwe regels dat je op de weg moet rijden in plaats van het oude vertouwde fietspad in de bebouwdekom dus ik vergiste me in het begin nog wel eens keer of wat :P

Vanaf 16jaar altijd wel een brommer gehad, Yamaha DT50 Honda MB5, Honda MT5, Sachs 80cc 2x Puch Maxi gehad en als laaste een gereastaureede Zundapp KS50 uit 1968 met 70cc, vast koplamphuis en orginele halve maantjes die helaas in 1998 werd gestolen voor de deur :angry2:

Zat op youtube allerlei filmpjes te kijken over brommer vakanties + tour tochten en kwam via google ook dit forum tegen en dat leek me wel wat om mij hier eens aan te melden en wie weet doe ik wel een keer mee met een tour tochtje mits wel beetje in de buurt georganiseerd wat berijd baar is op de scooter.

Volgend jaar heb ik plannen in de vakantie om op de scooter naar de ardennen en luxemburg te tuffen met tentje slaapzak en dergelijke voor het avontuur + lekker stukje rijden natuurlijk en genieten van de omgeving.
Ooit in de jeugd jaren zouden we dit met een groepje gaan doen maar was er nooit van gekomen omdat een maatje bij de laaste dag voor de vertrek na het sleutelen een proefritje wilde maken en met de brommer bij de uitrit op een auto knalde en zijn been brak, dus werd het afgeblazen.
Dus bij deze aangenaam....


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Even voorstellen

Bericht#2 » 13 okt 2022, 19:37

Van harte welkom bij de meest veelzijdige scooter club en volgens mij herken ik iets van Scheveningen op 1 van de foto's.
1 x

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Even voorstellen

Bericht#3 » 13 okt 2022, 20:04

:cheers: Welkom Erwin, mooie scooter :sct1:
1 x

Gebruikersavatar
Edje555
Berichten: 47

Re: Even voorstellen

Bericht#4 » 13 okt 2022, 20:30

Micha schreef:Van harte welkom bij de meest veelzijdige scooter club en volgens mij herken ik iets van Scheveningen op 1 van de foto's.

Klopt dat was in Schevingen een paar weken terug, de andere foto is bij afslag Waarder (Woerden) omgeving met die grote antenne op de achtergrond en de andere bij pondje oudewetering dus ik tuf wel aardig wat af met de nieuwe 70cc cylinder+kop want de orginele 50cc was gewoon na 27.000Km op en de Cylinderkop was niet meer te redden en had een ingeslete uitlaadklep dus slecht starten en vermogen verlies en uit eindelijk niet meer te starten door compressie verlies :D
3 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht#5 » 13 okt 2022, 20:49

Wat is je Woonplaats ? als ik vragen mag ?
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Jopie
Berichten: 78

Re: Even voorstellen

Bericht#6 » 13 okt 2022, 21:20

welkom
1 x
Afzender Brommobielclub Jopie te volgen op facebook



Afbeelding

Gebruikersavatar
Edje555
Berichten: 47

Re: Even voorstellen

Bericht#7 » 13 okt 2022, 22:14

Brute-Force schreef:Wat is je Woonplaats ? als ik vragen mag ?

Mijn woonplaats is Boskoop (bij Alphen a/d Rijn)
0 x

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht#8 » 13 okt 2022, 22:56

Ok.... aardig Centraal..
Zou leuk zijn als je eens mee doe aan een Tour , of misschien zelf een Idee heb om een Tour te organiseren.
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Even voorstellen

Bericht#9 » 14 okt 2022, 08:06

Welkom hier!
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rebellious Granddad
Berichten: 81

Re: Even voorstellen

Bericht#10 » 14 okt 2022, 10:19

Welkom bij de STN Edwin. :welcome2:

Jaap.
1 x
SYM Symphony ST 50 (van 2016).

SYM Fiddle II 50s injectie (Euro 5 2021)

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden  •  Registreer