Even voor stellen

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
kees pd4kk
Berichten: 7

Even voor stellen

Bericht#1 » 21 okt 2022, 07:19

Hallo zal mij even voorstellen mijn naam is Kees van het bouwjaar 1957 (oldtimer ) en woonachtig in Rotterdam.
45 jaar motor gereden meeste woonwerk moest naar Maassluis en dat is een ramp met de auto van uit Rotterdam.
nu ik met vroeg pensioen ben rijd ik veel op het afdankertje de agm VX50 van mijn vrouw van het bj 2016 en dat beval me prima zelf rijd ze de VX50 plus. moet zeggen dat de kwaliteit me niet tegen valt de oude heeft nu 10.000 km gereden en na 2000 km een nieuw compleet blok gekregen onder garantie. zat een ratel in verder met alle bij geen problemen doe het onderhoud zelf na de garantie . ben nu aan het kijken voor een grotere scooter maar ben er nog niet uit moet een geel kenteken zijn hebben nu snor scooters maar Januari de helm plicht zie ik niet zitten met 25 KM per uur. ben blij dat ik hier op STN een hele hoop info kan vinden die de keus voor mij een stuk makkelijker kan maken .bedank hier voor.

groetjes Kees
2 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Even voor stellen

Bericht#2 » 21 okt 2022, 09:59

Van harte welkom.
Ik kan alleen maar aanraden ga diverse modellen uitproberen wat jij lekker vind rijden.
Je hebt van Kymco de Dink's en bij sym de Jet 14 en nog een paar aardige modellen.
En zo zijn er nog een paar diverse merken met hun modellen en er zijn natuurlijk ook diverse schakelbrommers .
Veel succes met je zoektocht.
0 x

Gebruikersavatar
LadyAnirul
Berichten: 205

Re: Even voor stellen

Bericht#3 » 21 okt 2022, 13:34

Welkom hier Kees.
Behalve degene die Micha al noemde, vind ik de Aprilia SXR ook errug lekker rijden. En natuurlijk de Kymco Grand Dink.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jopie
Berichten: 78

Re: Even voor stellen

Bericht#4 » 21 okt 2022, 18:16

welkom
0 x
Afzender Brommobielclub Jopie te volgen op facebook



Afbeelding

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Even voor stellen

Bericht#5 » 21 okt 2022, 18:25

Welkom Kees ,
Ik kan jullie aanbevelen om eens ( of meerdere) keren een Toer rit mee te maken , is leuk en gezellig .
(er rijden meerdere Dames mee ). ;)
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Ronin84
Berichten: 729

Re: Even voor stellen

Bericht#6 » 23 okt 2022, 10:43

Welkom Kees.
Toen ik ging kijken voor een scooter/brommer voor woon werk verkeer vond ik de kymco agility 16+ erg fijn zitten. Dat was voor mij een van de weinige scooters waar ik niet met mijn knieën tegen het stuur kwam. De jet 14 en de Grand dink waren mij aan de grote kant, en mijn vrouw vond die 2 te zwaar.
Uiteindelijk is mijn keus gevallen op een schakelbrommer ( waar de vrouw uiteindelijk na 11000 km nog steeds niks mee heeft gedaan), maar het heeft heel weinig gescheeld tussen die twee opties.
Succes met je keus.
1 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Even voor stellen

Bericht#7 » 23 okt 2022, 15:07

:welcome1: Kees!!!
1 x

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: Even voor stellen

Bericht#8 » 26 okt 2022, 12:18

Hallo Kees,

Van harte welkom op deze gezellige en informatief scooterclub.
En zoals al gezegd wordt kom gezellig naar een tour of een meeting.
Waar je meer info kunt krijgen over diverse scooters en brommers.
Plus heb je een mogelijkheid dat je even erop mag zitten.
Vanwege mijn lange benen rij ik graag op mijn Kymco Grand Dink.
1 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Even voor stellen

Bericht#9 » 26 okt 2022, 13:30

Ik kan van harte een 45 kmh model aanbevelen. Een snorversie is traag en je moet binnenkort alsnog een helm op.

Qua scooter zou je eens een Piaggio Liberty kunnen proberen. Ik heb er onlangs op gereden en was er erg over te spreken.
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

kees pd4kk
Berichten: 7

Re: Even voor stellen

Bericht#10 » 13 apr 2023, 11:29

goede dag gisteren de knoop door gehakt en afscheid genomen van de AGM VX50 en een hele mooie Piaggio Liberty aan geschaft van het BJ 2019 bij tensen in het Westland .Km stand 10.000 in de kleur wit is echt in nieuw staat met mooie Michelin bandjes hij krijgt gelijk een grote beurt en morgen ga ik hem ophalen word gelijk een rit van 30 KM naar huis .
groet Kees
3 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer