Hallo iedereen!

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
gudistuff
Berichten: 3

Hallo iedereen!

Bericht#1 » 02 dec 2022, 14:14

Hallo iedereen!

Ik ben Gudrun, 25 jaar. Ik was afgelopen voorjaar bezig met het halen van mijn motorrijbewijs toen ik uit ongeduld een schakelbrommer heb gekocht van een vriend, de Hanway Raw 50. Enkele weken later ben ik hiermee naar de Eifel gereden vanuit Delft (2 dagen heen, de terugweg heb ik in 1 dag gedaan) en ik heb erg genoten.

Daarna heb ik mijn motorrijbewijs gehaald, een motor gekocht en daarmee nog een keer naar de Eifel gegaan. Toen bleek dat ik het veel leuker vond om te touren op de brommer dan op de motor, what do you know haha. Je ziet toch veel meer onderweg als je langzaam bent en geen snelwegen kan pakken.

Helaas kwam toen de Chinese kwaliteit naar boven: een van de connectors had kortsluiting veroorzaakt en was volledig doorgesmolten, en omdat er een te grote zekering in zat is het halve elektrische systeem meegegaan.

De brommer bleek nog wel wat meer mankementen te hebben en ik vermoed dat ik inmiddels meer tijd kwijt ben geweest met sleutelen dan met rijden, maar sinds afgelopen weekend rijdt ze weer en nu is het plan om in de kerstvakantie naar Terschelling te gaan. Misschien ga ik nog wel handvatverwarming installeren voor die tijd, maar we gaan het zien.
2 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Hallo iedereen!

Bericht#2 » 02 dec 2022, 15:37

Mooie binnenkomer! Welkom. En schroom niet verslagen en foto's te delen van je reizen op de brommer.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Hallo iedereen!

Bericht#3 » 02 dec 2022, 19:00

Van harte welkom
0 x

Gebruikersavatar
Jopie
Berichten: 78

Re: Hallo iedereen!

Bericht#4 » 02 dec 2022, 19:14

welkom
0 x
Afzender Brommobielclub Jopie te volgen op facebook



Afbeelding

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Hallo iedereen!

Bericht#5 » 02 dec 2022, 20:52

Sleutelen doet rijden (en sleutelen is leuker), veel testritten maken. Goed verhaal, welkom!
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: Hallo iedereen!

Bericht#6 » 02 dec 2022, 22:22

Sleutelen is niet altijd leuk , word er soms gek van ...
0 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Hallo iedereen!

Bericht#7 » 03 dec 2022, 11:47

Brute-Force schreef:Sleutelen is niet altijd leuk , word er soms gek van ...

Dan ben je sleutelziek! :schater:
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Edje555
Berichten: 47

Re: Hallo iedereen!

Bericht#8 » 03 dec 2022, 19:19

Welkom Gundrun !
Leuk een Raw 50 en dan de eifel bezoeken !
Ben ook van plan een schakelbrom erbij te gaan kopen toch leuker dan een scooter vind ik. reed vroeger ook schakel in mijn jeugd dus zal het nog niet verleerd zijn.
Ben van plan ook de Hanway RAW 50 aan te schaffen of de Mash Fity, Derbi en dergelijke mooi maar voor een ouwe lul van 52jaar zie ik mij niet meer zitten op een off road crosser of Hybride type.
Mijn plan is dan ook om volgend jaar zomer via Belgie'se Ardennen naar Luxembourg af te reizen met tenje matje slaapzak de nodige bagage dus en dan via frankrijk Belgie weer terug af te reizen op de brommer.
Gaat er een mooie week voor uit trekken kan ik het kalmpjes aan doen per dag, zie je ook meer en minder vermoeiend denk ik.
Ben al routes aan het uit stippelen en camping bekijken waar ik voor 1 of 2 nachten kan verblijven.. tja ook even van de zon genieten als die er dan is en wat onderhoud aan de brommer natuurlijk.
Dus welkom !!
0 x

Gebruikersavatar
Ronin84
Berichten: 729

Re: Hallo iedereen!

Bericht#9 » 05 dec 2022, 19:40

Welkom bij de club.
Handvatverwarming kan ik je aanraden. Voordat ik verwarmde handschoenen had, zat er op mijn Mash ook handvatverwarming. Inmiddels is er een kabeltje kapot, en hebben de handschoenen de functie overgenomen. Je handen worden wel alleen van binnen warm, dus zonder handkappen tegen de wind krijg alsnog koude vingers. Maar wel een stuk minder koud en heel wat later als zonder is mijn ervaring.
0 x
Voor vrijheid op twee wielen hoef je niet hard te gaan.
Mijn Mash Fifty Euro4 project

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Hallo iedereen!

Bericht#10 » 05 dec 2022, 20:33

Welkom !
0 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer