Hallo, Vorige week een 2dehands raw50 gekocht en komende week kan ik m ophalen.Aangezien ik al verschillende tips en ideeen op dit forum heb opgedaan, en ws ook vragen ga krijgen over hoe en wat, leek het me wel handig om me aan te melden op dit forum.
Ik ben: Joshua ( een uit 69). ik had al een scooter (peugot vivacity uit 2016) maar deze hanway heb ik vooral gekocht om te besparen op mn motorrijlessen. Had al eerder motorrijlessen gehad, maar mn toenmalige laatste les heeft me een hernia opgelverd, waarna ik het motorrijden links heb laten liggen. Maar sinds ik deze maand (maart 2023) even mocht rijden tijdens een opstapdag, is het het hek vd dam, en ga ik er alsnog voor.
over mn raw50: is van 2019, 2 eerdere eigenaars gehad (waarvan de eerste m snel weer verkocht heeft). de vorige eigenaar heeft er een andere cilinder (70cc) en nwe kilomteterteller, tandwielen (voor en achter) op (laten?) zetten. de benzineleiding wijkt ook af vd huidige uitvoering, dus ik neem aan dat ie ook vernieuwd is. zelf heb ik er een andere ketting en een nwe cdi op laten zetten.