Hallo allemaal

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
GPS Roefel

Hallo allemaal

Bericht#1 » 26 mar 2025, 10:18

Ik ben GPS Roefel alias René V. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten van deze site ik hoop op een leuk toertje met mijn Sym ST50 uit 2024 met mede scooterlaars. Ik woon in Goes Zeeland en ben 66 Jaar heb zeeën van tijd en ik ben bezig met mijn 5 Scooter een Syphony ST 50 uit 2024 waar ik z'n 50 km per dag mee rondrijd. Houw ervan om er mee weg te gaan het hele jaar door, maar het liefst als het goed weer is natuurlijk. In de stad is het heerlijk om er gebruik van te maken, stoppen en neerzetten geen parkeergelden enz. Gewoon super makkelijk.
Misschien is er iemand in de buurt die ook graag rond toert om samen een toertje te maken. Ik gebruik mijn scooter ook als Cache Mobiel dat is schat zoeken in de natuur bij Geocaching het is ideaal je kan overal komen en het combineren met de toertjes is dan al heel makkelijk gemaakt. Lekker er op uit met een maatje met de zelfde interessen. Groetjes GPS Roefel alias René V
1 x

KoKiem
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht#2 » 26 mar 2025, 12:33

Hoi GPS Roefel / Rene,

Welkom bij de STN. Zelf woon ik in Souburg, dus een kleine drie kwartier van Goes (op de bromscooter). Voor mij geldt dat ik via deze site geïnspireerd ben geraakt om zelf (langere) toeren te maken. Regelmatig rij ik op een mooie dag spontaan de provincie door of rij naar België of Brabant. Per jaar probeer ik 5 à 6 keer een meerdaagse reis te maken. Maar het begon allemaal onder andere via dit forum.

Helaas nog niet gepensioneerd, dus tijd is altijd een "dingetje". Gelukkig kan ik de werktijd wel voor een heel groot gedeelte zelf bepalen zodat er voldoende vrijetijd overblijft om deze fantastische hobby te kunnen uitvoeren.

Veel veilige kilometers gewenst,

Ko Minderhoud
1 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink (2009), Kymco G-Dink (2014) en Honda NSC 50R (2017).
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

http://www.brommerreizen.nl

Victor-San

Bericht#3 » 26 mar 2025, 17:00

Welkom @GPS Roefel! :welcome2:
0 x

Jan-H
STN Verkeersveiligheid

Bericht#4 » 26 mar 2025, 17:29

Hallo GPS Roefel,
Plezier op het STN forum en met je Symphony ST 50 scooter.
Zelf woon ik op Goeree-Overflakkee, dus nog net Zuid-Holland, maar wel grenzend aan Zeeland.
Hou de touragenda in de gaten en wie weet rij je mee met een mooie tour in ons mooie landje. :thumbsup:
Groet,
Jan-H
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Sprizzo
Contacteer:

Bericht#5 » 28 mar 2025, 17:56

Welkom mede Symphony ST50 rijder! :bighug:
Het is inderdaad een genot om op deze Symphony ST50 te mogen rijden, zelf doe ik dat dan ook met ca. 70km per dag voor woon-werkverkeer.
Zelf woon ik dan niet in Zeeland, maar heb wel veel vakantie herinneringen in Burgh-Haamstede :cool:
0 x
Sym Symphony ST E5 50cc (2023)

Anouke

Bericht#6 » 29 mar 2025, 14:40

Welkom op deze site. Op 14 juni organiseer ik een meeting en bromsooter toertocht over de Veluwe.
Op 28 juni is deze voor de motorscooters.... maar dan een iets uitgebreidere toer. Uiteraard ben jij ook van harte welkom. Beide toeren kosten uiteraard niets. Broodjes en drinken zijn voor vertrek gratis. Onderweg stoppen we bij een gezellig restaurantje met heerlijk terras. Verbruik hier is op eigen rekening.
0 x
Heb nooit genoeg brommers/scooters :scoot:

Sicco

Bericht#7 » 29 mar 2025, 15:52

Welkom. We zijn van dezelfde leeftijd dus ook ik heb tijd ! Mooie omgeving om te scooteren. Kom zelf uit Heinkenszand dus ken het goed. Zou graag mee gaan toeren maar woon momenteel in Helmond in oost Brabant dus niet echt naast de deur. Veel plezier met de scooter
0 x

Social Media

Terug naar “Stel je even voor”