50 jaar oud en weer eens aan de brommer!
De laatste brommer is ruim 30 jaar geleden de deur uit gegaan, ik heb toen van
alles gehad: een Vespa Si / Bravo / Ciao / Honda Vision Met In / Honda SS50 / Honda MT50
en vast nog wel wat vergeten...
Daarna een paar jaar geen tweewieler gehad en toen de nodige motoren: Honda CB400N / Yamaha XS650 /
Yamaha XJ700 / H-D Sportster 883 / H-D FXR 1340 / H-D FXDXi / H-D FLHTK Limited / BMW R1200RT (3x)
en ook hier zeker nog wat vergeten!
Nu nog over de BW R1200RT 2011 voor woon-werk, een BMW R80/7 die samen met mijn zoon van 15 langzaam
gereduceerd wordt toen bergen onderdelen om daarna weer op te bouwen in caferacer of scrambler stijl, dat
zien we dan wel weer! Oh, en natuurlijk nog m'n Triumph Bonneville 900 voor de fun kilometers; zie je wel, toch
wat vergeten!
En dus weer een brommer nu zoonlief bijna 16 is en graag met pa wil gaan toeren. Maar ik eerst met een
Mash Fifty Dirt Track uit 2020 in originele nieuwstaat. Wat een fun; zo licht en wendbaar, geweldig!
Op eigen terrein dacht ik mijn zoon rijles te geven; dat duurde 1 seconde want hij reed meteen weg in 1, 2, 3 en 4!
Al die racespelletjes en autorijles hebben toch baat gehad

Nu mij eens verdiepen in de vreselijke Euro4 carburateur ellende en vooral lol hebben!