Skyteam Classic 50

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Skyteam Classic 50

Bericht#41 » 05 dec 2016, 17:46

Hah! super!

Ik had het bij de eerste demonstratie van Stoer Aanstampen voor mijn vrouw....
En maar niet starten dat kreng... En ik maar trappen... En zweten... en de koppeling ingedrukt houden.. :-D
1 x

mink01

Hanway raw 50 euro 5 benzinemeter

Bericht#42 » 27 dec 2022, 15:53

Goedendag
Ik heb een hanway raw 50 uit 2022. Euro 5 nu wil ik een benzinemeter plaatsen, nu heb ik ergens op het forum gelezen dat dat kon?
Nu de vraag, kan dit bij een euro 5 ,en waar kan ik zo'n vlotter bestellen 3 draads en een benzinemeter, en eventueel een toerenteller.

M.v.g.D
0 x

mink01

Hanway raw 50 euro 5 benzinemeter

Bericht#43 » 27 dec 2022, 16:04

Goedendag
Ergens op het forum heb ik gelezen dat je een benzinemeter en een 3 draads benzine vlotter dit kan maken.
De vraag is kan je dit ook maken op een euro 5.ik heb op de cockpit een lampje dat de tank leeg is.als dat kan waar kan ik de onderdelen krijgen en eventueel een toerenteller.
Alvast bedankt

M.v.g.D
0 x

Gebruikersavatar
BadWeather
Berichten: 781

Re: Skyteam Classic 50

Bericht#44 » 27 dec 2022, 21:08

Alles valt te maken, en vlotters kun je op vele plekken vinden van ali tot zandri, leertouwer of 4taktwinkel als je een fysieke winkel prefereert.

Elektronische toerenteller zal makkelijker zijn als de vlotter, want hoe ga je die lekdicht monteren? Makkelijkere oplossing is een benzinedop met ingebouwde vlotter.

Ik ben nu trouwens met een project bezig waar een 2-draads vlotter in zit die gewoon van vol naar leeg aangeeft. Werkt op basis van weerstand, zie het als een drijvende potentiometer.
0 x
Skyteam Classic 50
Skyteam Scrambler 50
AGM Devil The resurrection of Lucifer
Skyteam Monkey Skyteam / Jincheng Monkey
Zhenhua Dax
Super Motor Company Super 50
Skyteam PBR

Gebruikersavatar
Janvb
Berichten: 1650

Re: Skyteam Classic 50

Bericht#45 » 08 mar 2023, 14:24

@mink

Late reactie: zie hiero in mijn topic: Janvb @ Jan aan de AGM Café racer!
0 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer