BIJWERKEN LEDENLIJST

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#21 » 27 feb 2020, 17:31

Foei, mag niet gooien, foei foei.
Rustig vegen in banen (boring gaaaaap).
Ehh iets sociaal doen? Yaiks ik ben weg doei dag toedeledoki averdeci ajeu. :schater: :rlol: :lol2:
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#22 » 27 feb 2020, 23:22

YuanJian schreef: en hopelijk word ik niet met al het stof afgevoerd :lol:


... famous last words ? ;-) :-D
1 x

Gebruikersavatar
Rebellious Granddad
Berichten: 81

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#23 » 06 jan 2021, 10:36

Je kunt natuurlijk ook met enige regelmaat een nieuw aangemeld lid welkom heten.
Dan heb je in iieder geval aan de richtlijnen voldaan. :bsmile:

m.v.g Jaap.
0 x
SYM Symphony ST 50 (van 2016).

SYM Fiddle II 50s injectie (Euro 5 2021)

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#24 » 07 jan 2021, 08:54

Af en toe opschonen is een goed ding. :thumbsup:
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#25 » 07 jan 2021, 11:48

Logisch dat het beheer het ledenbestand volgens de richtlijnen van de STN opschoont.
Als Jaap opmerkte, is het welkom heten van nieuwe leden al voldoende om je lidmaatschap veilig te stellen en volgen vaak nieuwe contacten als vanzelf.
Daarmee wordt precies aan een van de doelen van de scooterclub voldaan, naast uiteraard foto's en verslagen van meetings en gereden tourritten.


Afbeelding
STN-tour november 2020 (foto Edwin).
2 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#26 » 08 jan 2021, 12:41

Elke keer wordt het ledenbestand weer bijgewerkt en opgeschoond. En niet alleen dat, maar het hele forum.

De loze en lege aanmeldingen zijn makkelijk: kijken wie sinds haar of zijn aanmelding minimaal een maand helemaal niet meer terug is geweest, die kan worden verwijderd. En dat zijn er veel meer dan je zou denken. Waarom mensen zich dan aanmelden terwijl ze geen intentie hebben om verder deel te nemen, kan ik niet verzinnen. Maar goed...

Mensen die zich 1 x hebben voorgesteld en sindsdien niet meer terug zijn geweest voor een jaar, idem dito. Mensen die 1 technische vraag hebben gesteld en nooit meer terug zijn geweest, of alleen iets wilden verkopen... ook 'makkelijk'.

Lastiger wordt het als het om leden gaat die vroeger lang lid zijn geweest en / of veel berichten en topics hebben geschreven. Je kan dan wel dat hele lid verwijderen maar dan kunnen er enorme gaten vallen in een heleboel topics. Maar ook niet alle topics zijn weer even belangrijk als andere. Voorbeeld: het is wel belangrijk wat de gebruikerservaringen zijn met een bepaald type bromfiets, maar de aanbiedingen bij de Aldi uit 2014 weer niet. Of ziekmeldingen van jaren geleden. Of hele oude verjaardagswensen. Dus dan moet je gaan schiften.

Dan neem je dus het profiel van die ene persoon en dan ga je door alle (!) berichten en topics heen die die persoon heeft geschreven of aan bijgedragen. En dat kunnen soms tientalle pagina's zijn. De niet (meer) belangrijke topics en berichten haal je dan weg, je "slankt alles af", zeg maar, en wat overblijft heeft dan wel waarde, historisch of anderszins. Dan kan je eventueel de gebruiker zelf verwijderen waarbij je de rest van zijn of haar berichten laat staan.

Maar soms zijn er redenen waarom iemand langere tijd weg is of blijft. En bij waardevolle accounts willen we die dan ook laten bestaan want soms komen mensen na langere tijd toch weer terug bij de club en gaan weer deelnemen. Dan is het fijn als je je oude account met alles wat daarbij hoort, weer gewoon kunt gebruiken. Dan hoef je ook geen nieuw profiel aan te maken etc. Een mailtje naar het Beheer is dan soms al genoeg om weer toegang te krijgen, afhankelijk van de omstandigheden.

Het is dus helaas dus niet zo eenvoudig als klik-boem-weg-schoon :-)

Als we dat zouden doen, zouden we weinig forum meer overhouden. En bovendien zou dat respectloos zijn ten opzichte van mensen die veel hebben bijgedragen en dus veel tijd en moeite hebben geïnvesteerd, ook al zijn sommige geen lid meer van onze club.
5 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#27 » 13 feb 2021, 14:17

Bedankt dat ik er nog inzit.
Weet dat ik de afgelopen periode weinig bijgedragen heb, echter daar komt met het betere weer dat er aankomt weer verandering in.
Ben veel bezig geweest met het opzetten van een hobbybedrijfje. Voor de geïnteresseerden kijk eens op fb op Betta corner Oss.
Ga dit jaar ook zo i zo mijn maasroute weer organiseren. Dus zal mijn afwezigheid weer goed maken.
1 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 432

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#28 » 13 feb 2021, 16:39

Ik zal proberen actief te zijn op het forum als het in mijn lijn ligt.
Heel misschien ga ik eens mee met een tour maar ik ben ook lid van andere groepen en misschien vind ik daar iets wat meer bij mij past.

In mijn prive leven heb ik niet altijd de mogelijkheid om tijd te hebben voor een tour.

In juni heb ik reeds een vakantie naar duitsland geplanned die deels samenvalt met een tour in een andere groep.

Ik zal wel proberen een reisverslag te maken van mijn eventuele reizen met mijn scooter.

Heel misschien ga ik zelf wel een tour organiseren in mijn provincie Noord-Holland maar dan ik kans groot dat ik die groep onafhankelijk deel. Iedereen is dan welkom.

Bouke
1 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#29 » 22 jun 2021, 08:53

Na de "wildgroei" van de lente, waar er een heleboel is bijgekomen maar niets is afgehaald, is het weer tijd om te gaan snoeien in het Forum en het "kreupelhout" op te ruimen.

Op dit moment wordt vooral de ledenlijst "uitgedund" volgens de bekende richtlijnen. Een profiel kan worden verwijderd als (1) je na een aanmelding nooit meer bent teruggeweest, (2) je bent wel lid maar je hebt nooit wat van je laten horen, (3) dat wel maar je hebt je nooit voorgesteld, (4) je bent al heel lang niet meer terug geweest op het forum, etc.

Daarna of tegelijkertijd zullen ook de "incidentele topics" zoals o.a. verjaardagen, ziekmeldingen etc. worden opgeschoond.

Zie of merk je dus bepaalde veranderingen de komende tijd, dan zou dat hierdoor kunnen komen.

Indien je vragen, opmerkingen of suggesties hebt, horen we dat graag :-)
1 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer