BIJWERKEN LEDENLIJST

Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen. Prettig kennis te maken!
Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#1 » 14 jun 2017, 14:14

Vandaag is de ledenlijst weer bijgewerkt. Alle registraties met 0 berichten die zich tot en met maart 2017 niet meer hebben gemeld (minimaal twee maanden dus en zonder bijdragen op het forum), zijn verwijderd. Had iemand dus toch zijn of haar lidmaatschap willen behouden, dan zal die zich opnieuw moeten registeren.

Volgende maand vindt er opnieuw een "schoonmaakronde" plaats. Zo zijn er ook een heleboel geregistreerde leden die wel heel af en toe kijken maar, soms jaren lang al, nog nooit een bericht hebben geplaatst, ook niet in "Stel je even voor". Dat hebben we toch wel graag bij de STN en ook die lopen vanaf volgende maand het risico om uit de ledenlijst te worden verwijderd.

Ook leden die al heel erg lang niet meer online zijn geweest, sommige jaren lang al niet, worden misschien verwijderd.

Op die manier houden we het ledental "eerlijk" voor zowel onszelf als onze sponsoren, komen er gebruikersnamen vrij die nieuwe leden wellicht graag zouden willen hebben maar dat niet kunnen omdat die bezet zijn, en het scheelt ruimte in de database.

Kun je dus opeens niet meer inloggen nu of later, dan ben je of heel lang niet online geweest, heb je niet meer ingelogd sinds je registratie (twee maanden of langer) en / of heb je nooit een bericht geplaatst. In dat geval kan je je opnieuw aanmelden of contact opnemen met iemand van het Bestuur.
3 x

Gebruikersavatar
jeffjamm94
Berichten: 384

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#2 » 14 jun 2017, 16:25

oooooooooo dan ben ik wel veilig denk ik :p

ik post niet heel veel maar ik ben regelmatig online :)
1 x
Ken je mij niet?
Dan kom ik misschien wat apart over.

Maar ken je mij wel?
Dan zie je zelf dat ik toch echt wel prettig gestoord ben maar dan wel een betere van dat soort

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#3 » 14 jun 2017, 20:44

Ik plaats gauw ook een bericht :rlol: Ik vol doe nu :darulez:
2 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#4 » 14 jun 2017, 20:47

haha ben je net aangemeld als "nieuw" lid , mag je zeker ook weer gaan voorstellen :-)
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Brute-Force
Berichten: 1150
Contacteer:

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#5 » 14 jun 2017, 21:39

Opgeruimt staat netjes...
1 x
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#6 » 15 jun 2017, 09:33

Als je je hebt voorgesteld, heb je minimaal dus 1 post gedaan. Maar ben je daarna maanden lang niet meer online geweest, dan kan het zijn dat je profiel wordt verwijderd ja.
0 x

Gebruikersavatar
Elystardriver
Berichten: 344

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#7 » 15 jun 2017, 14:27

O, dan zit ik nog wel veilig.
Groet Marijn
0 x
Kymco Grand Dink 2017 -
Peugeot Elystar 2006 - 2017 (0 - 86.000)
Piaggio Vespa Sfera 1992 - 1999 (0 - 69.000)

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#8 » 18 jul 2017, 16:31

Vandaag is de bezem weer door het forum gegaan en er is heel wat opgeruimd, en ook zijn er weer heel veel namen vrijgekomen voor mogelijke nieuwe leden. Topics zijn opgeschoond of verwijderd en het ledenbestand is flink onder handen genomen op basis van eerder genoemde criteria. Altijd fijn, zo'n zomerschoonmaak ;-)

Volgende maand: nieuwe ronde, nieuwe prijzen...
0 x

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Re: LEDENLIJST BIJGEWERKT

Bericht#9 » 31 mar 2018, 10:24

Zoals jullie misschien wel of niet hebben gemerkt, wordt het forum regelmatig opgeruimd in de achtergrond. Dit betreft zowel berichten en topics die heel oud zijn en / of niet meer van toepassing, als de ledenlijst. Zo houden we alles een beetje opgeruimd en ook wel zo eerlijk naar zowel onszelf als onze sponsoren en partners.

Vanaf morgen 1 april (geen geintje) gaat de bezem er weer even doorheen. Vooral de ledenlijst zal dan weer goed bekeken worden en opgeruimd, en wel aan de hand van de volgende criteria:

- registraties van mensen die zich ooit hebben geregistreerd maar in minimaal 2 maanden niet zijn teruggekeerd op het forum, kunnen worden verwijderd
- registraties van mensen die wel lid zijn en inloggen af en toe maar nooit iets hebben bijgedragen aan het forum en zich niet eens hebben voorgesteld, kunnen worden verwijderd
- registraties van mensen die al minimaal 1 jaar niet op het forum geweest zijn, kunnen worden verwijderd
- registraties van mensen die al minimaal een jaar niets hebben bijgedragen aan het forum, kunnen worden verwijderd.

Dit is natuurlijk een doorgaand proces en niet slechts éénmalig. Effectief doen we dit elke maand.

Mocht iemand dus opeens niet meer kunnen inloggen, dan zijn bovenstaande criteria waarschijnlijk van toepassing geweest.

In dat soort gevallen verwijzen we naar de STN (Zelf) Helpdesk
1 x

Gebruikersavatar
Symkee
Voormalig STN Lid
Berichten: 250

Re: BIJWERKEN LEDENLIJST

Bericht#10 » 31 mar 2018, 12:22

Ik heb hier toch wel een kanttekening bij,er zijn leden die een scooter hebben maar zelf niet
tech onderlegd zijn en dus niet durven te reageren,maar voor hun zelf veel info halen en zo
hun eigen scooter in de gaten houden,vindt het toch jammer dat deze mensen weggaan bij
onze gezellige club
Gr Kees
0 x

Social Media

   

Terug naar “Stel je even voor”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden  •  Registreer