gorider

boukeent

Re: gorider

Bericht#11 » 30 nov 2019, 11:14

gorider is retour. heb mijn garmin en tomtom go app op telefoon. vandaag toch maar tomtom vio aangeschaft bij louis voor kleine prijs voor navi van a naar b.
1 x
kreidler rs 50
honda cbx550f
suzuki gsx600f
kymco agility 50
honda revere 650
bmw k75rt
bmw r1100rt
kymco xtown 300i, heden
kymco new dink 200i, heden woonwerk

boukeent

Bericht#12 » 07 dec 2019, 11:09

louis.nl kan tomtom vio niet leveren dus ga ik verder met garmin zumo en tomtom go app op mijn telefoon.
0 x
kreidler rs 50
honda cbx550f
suzuki gsx600f
kymco agility 50
honda revere 650
bmw k75rt
bmw r1100rt
kymco xtown 300i, heden

paul snip

Bericht#13 » 07 dec 2019, 13:32

Al eens gehoord van Beeline? Is volgens mij ook een leuk ding en een goed alternatief voor de TomTom Vio.

https://beeline.co/

Je zet een dingetje op het stuur die de richting aanwijst. Het daadwerkelijke navigeren doet de smartphone. Je kunt er routes in uploaden en je kunt kiezen tussen fiets en motorfiets.
0 x

boukeent

Bericht#14 » 26 jan 2020, 08:55

wederom een update.

Ik heb naar beeline gekeken maar dat is een kleinscherm en geen kaart.

zoals ik reeds had gezegd zijn gorider en tomtom vio van de baan. huidige status is ik heb een garmin zumo's 340/345 motornavigatie die helaas alleen plannen als motor of auto. ik heb een garmin drive voor in de auto maar die is niet waterdicht en kan geen tracks aan. ik heb een garmin etrex 35 die eigelijk alles kan maar heeft altijd stroom nodig want die werkt op batterijen. echter allemaal werken ze met gpx dus ik kan routes maken en inladen. Ik heb tomtom go app op mijn niet waterdichte telefoon.

Ik hou niet van oortje voor aanwijzingen dus telefoon is leuk voor op eens iets rijden en mooi weer. ik heb ook geen zin om powerbank mee te nemen.
Ik hou echter wel van om 2 navigatie bij me te hebben, voor backup maar ook voor alternatieven bij wegafsluitingen.

mijn keuze is nu gevallen op een fietsnavigatie die ik in outlet kon kopen. Het is de garmin edge explore geworden. Deze heeft betere planning voor verharde wegen rijden voor langzaam verkeer als de etrex.

Ik kan nu routes maken in garmin basecamp, tyre of tomtom mydrive en gpx track inladen in welke gps dan ook.

Ben nu druk om mijn route naar de vogezen te plannen qua route. omdat ik in het voorjaar ga weet ik niet hoe het weer zal ontwikkelen en maak ik dus diverse alternatieven zodat ik mijn reis aan zou kunnen passen.
Voordeel van garmin zumo/drive en tomtom go zijn dan weer dat die hotels en tankstations weergeven.

Bouke

Ps ik rij geen scooter maar motorscooter dus ik ben niet afhankelijk van fietspaden maar probeer doorgaande wegen te mijden.
0 x
kreidler rs 50
honda cbx550f
suzuki gsx600f
kymco agility 50
honda revere 650
bmw k75rt
bmw r1100rt
kymco xtown 300i, heden

Social Media

Terug naar “Navigatie Systemen”