Poll Welke navigatie gebruik je

Peiling: Hoe navigeer jij op de scooter

Met een navigatiesysteem
15
43%
Met mijn mobiele telefoon
20
57%
Totaal aantal stemmen: 35

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Poll Welke navigatie gebruik je

Bericht#21 » 04 sep 2017, 19:22

Reyn schreef:Google Maps heb ik ook gebruikt. Het grote nadeel vind ik dat je niks kunt instellen, bijv vermijd snelweg of onverhard.
Daarom gebruik ik nu osmand en dat bevalt prima.
Verder rijd ok alleen op beeld, zonder geluid.


Ik weet niet welke google maps jij gebruikt :?: . Maar je kunt iig snelwegen uitschakelen. Onverhard volgens mij niet maar waar kom je dat in nederland nou tegen. Een onverharde weg die wel als weg in google maps staat.

Maar het belangrijkst is dat je een app hebt die voor jou werkt. Ik gebruikte OSMAnd allee om gpx bestanden mee te navigerne.
0 x

Gebruikersavatar
Jan Hans
Voormalig STN Lid
Berichten: 238

Re: Poll Welke navigatie gebruik je

Bericht#22 » 04 sep 2017, 19:44

Google maps en TomTom op de telefoon, snel en goed.
En de telefoon is spatwaterdicht.
1 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Poll Welke navigatie gebruik je

Bericht#23 » 04 sep 2017, 21:17

FTrotsenburg schreef:Onverhard volgens mij niet maar waar kom je dat in nederland nou tegen. Een onverharde weg die wel als weg in google maps staat.


Het zou mooi zijn als de fietspaden over de hei hier als onverhard gedetecteerd zouden worden. En neem maar van mij aan dat wij er hier kilometers van hebben. Je kunt er fantastisch fietsen, maar met de brommer ben je niet welkom. (maar goed ook)
0 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Poll Welke navigatie gebruik je

Bericht#24 » 04 sep 2017, 21:28

Meatlove schreef:
FTrotsenburg schreef:Onverhard volgens mij niet maar waar kom je dat in nederland nou tegen. Een onverharde weg die wel als weg in google maps staat.


Het zou mooi zijn als de fietspaden over de hei hier als onverhard gedetecteerd zouden worden. En neem maar van mij aan dat wij er hier kilometers van hebben. Je kunt er fantastisch fietsen, maar met de brommer ben je niet welkom. (maar goed ook)


In sommige apps kun je aangeven welke wegen niet gebruikt moeten worden om te navigeren. In OSMAnd kan dat alleen tijdelijk, alszijnde wegwerkzaamheden. In mijn zumo kan het wel. Dus de Ijtunnel bijv. heb ik uitgeschakeld staan zodat hij me of over het pont of over de brug in adam noord stuurt.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Navigatie Systemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer