navi gezocht

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: navi gezocht

Bericht#21 » 17 nov 2019, 20:23

stoyanov schreef:Even voor de goede orde:

Als je bij AliExpres boven de 22 euro bestelt, of heel vaak heel veel bij dezelfde leverancier, dan kan het zijn dat je de Sjaak bent.
Invoerrechten + BTW.
Wordt zo'n koopje toch nog prijzig.
Of zie ik het verkeerd?
Zijn er manieren om dit te omzeilen?

1 ding waar je op moet letten...laat nooit via DHL verzenden, want dat is 100% pakkans.
De rest is gokwerk.
Calculeer in bij meer dan €22,- dat je de kans hebt eruit gepikt te worden.
Bestel je meerdere dingen bij dezelfde verkoper, bestel ze dan een tijdje na elkaar...
0 x

Gebruikersavatar
paul snip
Berichten: 27

Re: navi gezocht

Bericht#22 » 17 nov 2019, 20:28

Aliexpress en Ebay is een gok qua invoerkosten. Maar op een navigatie is dat allemaal wel te overzien. Het Android ding kost op Ali minder dan 100 Euro. Wat er maximaal bij kan komen is de BTW(20 Euro) en de kosten van Post NL (13 Euro).

Ik bestel geregeld in China, en af en toe moet ik een keer betalen :thumbsup:

Dus incalculeren, en als je niet hoeft te betalen heb je mazzel...
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: navi gezocht

Bericht#23 » 17 nov 2019, 23:34

paul snip schreef:Aliexpress en Ebay is een gok qua invoerkosten. Maar op een navigatie is dat allemaal wel te overzien. Het Android ding kost op Ali minder dan 100 Euro. Wat er maximaal bij kan komen is de BTW(20 Euro) en de kosten van Post NL (13 Euro).

Ik bestel geregeld in China, en af en toe moet ik een keer betalen :thumbsup:

Dus incalculeren, en als je niet hoeft te betalen heb je mazzel...


Waar moet je die kosten betalen?
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
paul snip
Berichten: 27

Re: navi gezocht

Bericht#24 » 18 nov 2019, 06:36

Aan Post NL. En die betalen de douane weer. Meestal bij afhalen van het pakket. Soms ook vooraf, je krijgt dan een mail met een betaallink.
1 x

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: navi gezocht

Bericht#25 » 23 nov 2019, 09:57

gorider zal best werken maar mijn ervaring was niet positief. ik heb ook een garmin zumo en die is prima in de regen. mijn xperia telefoon heb ik juist voor tomtom go met kronkelroutes en die rij ik alleen met mooi weer. deze gorider is voor mijn gebruik. Ik heb ook een garmin etrex 35 en die doet het mijn inzien nog beter maar die heeft klein scherm. zelf dacht ik dat tomtom vio een optie zou kunnen zijn maar daar kan je geen routes mee inladen.
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
ben
STN Tourbuffel
Berichten: 1947
Contacteer:

Re: navi gezocht

Bericht#26 » 23 nov 2019, 14:49

zo de knoop doorgehakt en vandaag deze tomtom rider 550 gekocht met extra bevestiging voor auto kan ook op motor is waterdicht en schokbestendig met wifi alles er op en eraan 349 euro :yahoo:
Afbeelding
2 x
Kymco g dink
Sym fiddle
Ford streetka

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: navi gezocht

Bericht#27 » 23 nov 2019, 15:50

ben schreef:zo de knoop doorgehakt en vandaag deze tomtom rider 550 gekocht met extra bevestiging voor auto kan ook op motor is waterdicht en schokbestendig met wifi alles er op en eraan 349 euro :yahoo:

Goede keus Ben. Ik heb ook een 550, en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Nog vele mooie toerritjes toegewenst, uitgezet met de Tomtom.
Gr, marco.
1 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: navi gezocht

Bericht#28 » 23 nov 2019, 16:16

Inderdaad een goede keuze gemaakt.
Veel plezier ermee ;)
1 x

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: navi gezocht

Bericht#29 » 24 nov 2019, 11:45

goede keuze.
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
Elyseo General
Berichten: 494

Re: navi gezocht

Bericht#30 » 24 nov 2019, 16:36

stoyanov schreef:Even voor de goede orde:

Als je bij AliExpres boven de 22 euro bestelt, of heel vaak heel veel bij dezelfde leverancier, dan kan het zijn dat je de Sjaak bent.
Invoerrechten + BTW.
Wordt zo'n koopje toch nog prijzig.
Of zie ik het verkeerd?
Zijn er manieren om dit te omzeilen?


Niet echt: Ik heb het gebrobeert.
Ooit een echte Burton PJ 7.2 snowboard gekregenvan een Canadees. Als muurobject. Ding komt uit 1992 en ik dacht nou......... daar doen ze niets meer mee. 2e hands. gift. totaal niet bruikbaar meer (Ik heb er zelf extra inserts in moeten boren voor bindingen montage) Want de originele bindingen werden al 30 jaar niet meer verkocht.

De douane heeft hem gewoon berekend als nieuw snowboard. met invoerrechten. was bij elkaar 253 euro.

De originele eigenaar had er 2 keer op geboard en destijds de bindingen met beschermfolie gemonteerd.
Ding zag er uit als nieuw. Dus douane dacht......is nieuw. Lekker geniaal die nederlandse ambtenaren.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Navigatie Systemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer