tom tom vio

Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 159

Re: tom tom vio

Bericht#41 » 22 apr 2017, 07:55

Wat een handig dingetje, ziet er goed uit, werkt erg makkelijk, ik voel me als oudere jongere helemaal aangesloten, zelfs ik snap het zonder lezen van het boekje :thumbsup: . Snelheidsaanduiding er bij rechts in het scherm. Handig bestemming kiezen.
Zelf opletten waar een brommer dan wel en niet rijden mag, en standaard ingesteld "vermijd snelwegen" (toch maar voor de zekerheid :wheely:), daar moet je met ieder ander systeem ook mee leren leven.
Voor gedeeld gebruik in het gezin ook makkelijk, als je maar bereid bent wat voorbereidingen te treffen. De VIO moet dan eerst ontkoppeld worden van je eigen telefoon, dan gekoppeld aan een andere. En je spiegelbevestiging moet overgezet worden natuurlijk. Maar dat scheelt mij niet zoveel. Kost maar een minuut of 10 alles bij elkaar.
Weet nu wel dat mijn snelheidsmeter 7 á 8 km/u afwijkt, op aanduiding 55. En dat daarom de auto's me zo op m'n achterwiel rijden. Vaioringetje er maar helemaal uit halen denk.
Laatst gewijzigd door Dan op 22 apr 2017, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Perfectie bestaat niet. Perfectionisten zijn treuzelaars.

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: tom tom vio

Bericht#42 » 22 apr 2017, 09:55

Je kunt hem ook instellen op fietsroute...
Dan pakt hij hem naar mijn mening nog iets beter voor onze brommers...
0 x

Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 159

Re: tom tom vio

Bericht#43 » 22 apr 2017, 11:05

Ga ik ook proberen, fietsroute stand. Net rondje Posbank gedaan, VIO voldoet geheel aan de verwachting. Dingetje is wel dat na krap twee uurtjes de accu wel een heel eind leeg is.
0 x
Perfectie bestaat niet. Perfectionisten zijn treuzelaars.

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: tom tom vio

Bericht#44 » 22 apr 2017, 15:36

Hij moet het zo'n 5 uur vol kunnen houden.
Zorg wel dat je hem echt goed oplaad...
0 x

Gebruikersavatar
Gekke Gerret
Berichten: 62

Re: tom tom vio

Bericht#45 » 22 apr 2017, 19:47

gerard lift schreef:Ben benieuw .wanneer komt de scooter met ingebouwde navigatie


Waarschijnlijk als de nedelandse wetgevers eindelijk hebben uitgevonden waar de bromfiets thuis hoort in heeeel nederland! Haha :schater:
0 x
Ik rijd voornamelijk woon-werk op mn NewDink. 33 heen 33 terug. Rain and sunshine :thumbsup:

Social Media

   

Terug naar “Navigatie Systemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer